کد مطلب: 62608
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خبرداد:
برگزاری جام صلح و دوستی با کشورهای همسایه افغانستان و پاکستان
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: جام صلح و دوستی در رشته‌های رزمی و توپی با حضور ورزشکاران افغانستان و پاکستان برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۰
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، عباس شیبک در نشست تخصصی پیرامون تبادلات فرهنگی ورزشی با کشورهای دوست و برادر افغانستان و پاکستان بیان کرد: تبادلات ورزشی با کشورهای دوست و همسایه در دستور کار ویژه این اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: تبادلات فرهنگ و رسوم کهن پارسی، وحدت و برادری از طریق زبان بین المللی ورزش‎ ‎باید منتقل شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: تورهای فرهنگی، ورزشی، گردشگری با توجه به ظرفیت‌های بکر و جاذبه‌های بی‌نظیر سیستان و بلوچستان که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با کشورهای افغانستان و پاکستان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: ارتباطات و تعامل و همکاری سازمان‌های مردم نهاد جوانان در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فناوری، هنر باید گسترش یابد.

شیبک گفت: از دیگر برنامه‌ها برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه جوانان و سمن‌های کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان میتوان اشاره کرد.

وی از ‎ ‎آماده سازی تفاهم نامه‌های فی مابین اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و همسایه افغانستان و پاکستان خبر داد.

لازم به ذکر است؛ در این نشست تخصصی علاوه بر معاونین و روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، نماینده خانه فرهنگ و هنر ایران در کشور پاکستان نیز حضور داشتند‎. ‎

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark