کد مطلب: 62584
 
سرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خبر داد:
دعوت دو تیرانداز مستعد سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی تپانچه کشور
مسرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: رحله جدید اردو تیم ملی تپانچه از روز گذشته دهم تیرماه در تهران با دعوت دو تیرانداز از استان آغاز شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۷
 
عباس شیبک در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: طبق اعلام فدراسیون تیراندازی، دور جدید اردوی تیم ملی تپانچه و منتخبین دانشجو جهت اعزام به یونیورسیاد از دهم تیر ماه در تهران آغاز شده است.

وی افزود: هانیه رستیمان از مازندران، گلنوش سبقت‌الهی از اصفهان، زینب طوماری از گیلان، مینا قربانی از همدان، سجاد پورحسینی از گیلان، محمد رسول عفتی از کرمانشاه اعضای تیم ملی و لعیا محمدی از کرمانشاه، فاطمه شکاری از اصفهان، آمیتیس جعفری از تهران، محمدحسین کیا از گلستان و امیر محمد مقدم از تهران در بخش دانشجویان با هدایت محسن نصر اصفهانی تا ۳ مرداد ماه در اردو حضور خواهند داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: جواد فروغی از تهران، وحید گلخندان از فارس، امیر جوهری‌خواز تهران، شایان تمدن از اصفهان، محمدرضا احمدی از بوشهر، حسین ظفر جعفرزاده از خراسان رضوی، «علی اکبر بختیاری از سیستان و بلوچستان»، پریماه امیری از کرمان، زینب شکاری از اصفهان و«آیلین قلی‌زاده از سیستان و بلوچستان» با هدایت احمد ظفر جعفرزاده تا ۲۰ تیر ماه در اردو حضور خواهند داشت.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark