کد مطلب: 62295
 
رئیس ستاد هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان خبر داد:
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی قرار تلاش در زاهدان
رئیس ستاد هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان گفت:جشنواره فرهنگی ورزشی خانوادگی قرار تلاش در زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۸
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، حامد آرامش بیان کرد: این برنامه به منظور ایجاد نشاط و‌امید در بین زحمتکشان عرصه تولید و تکریم قشر کارگری از سوی ستاد هفته کار و کارگر برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره فرهنگی ورزشی امروز همزمان در نقاط مختلف استان با حضور اقشار مختلف به ویژه کارگران و کارفرمایان برگزار شد، ادامه داد: سرمایه‌گذاری در ورزش به خصوص ورزش کارگری، فواید بسیاری به همراه دارد که یکی از مهم‌ترین آن، کاهش بیماری و مشکلات جسمی کارگران است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: برنامه‌های فرهنگی ورزشی ویژه کارگران محدود به هفته کار و کارگر نیست و در طول سال با همکاری کارآفرینان و کارفرمایان، در مناسبت‌های مختلف سال در سطح درون و بین کارگاهی، رویداد‌های نشاط آفرین و بصیرت افزایی و کرسی تلاوت قرآن برگزار می‌شود.

آرامش اشاعه ورزش و ارتقاء سطح نشاط و تکثیر روحیه کار تیمی را از برنامه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای سال جاری اعلام کرد و تصریح کرد: رشد و توسعه ورزش کارگری ایجاد نشاط و شادابی، تضمین سلامتی و افزایش تولید و بهره وری را به همراه دارد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark