کد مطلب: 48994
 
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان:
باند 8 نفره سرقت منهدم شد/کشف 11 جلد شناسنامه مسروقه در زاهدان
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری اعضای باند هشت نفره سرقت در زاهدان گفت: ماموران پلیس آگاهی استان در این عملیات موفق به کشف 120 فقره سرقت به همراه 6 کیلوگرم ماده مخدر شیشه شدند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
 
به گزارش زاهدانه، ابراهیم ملاشاهی با اشاره به نارضایتی شهروندان مبنی بر سرقت چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقد با شیوه و شگرد مشابه در شهرستان زاهدان که نارضایتی شهروندان را به دنبال داشت، تیم ویژه‎ای از کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری سارقان تشکیل شد.
وی با اشاره به دستگیری سارق گفت: کارآگاهان پلیس در بررسی‎های میدانی و انجام اقدامات تخصصی و کنترل نامحسوس پاتوق سارقان، موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شدند که او را در یک عملیات هدفمند پلیسی دستگیر کردند.
این مسئول با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله سرقت بوده، افزود: ماموران از محل اختفای این متهم مقادیری اموال مسروقه منزل و گوشی تلفن همراه کشف کردند.
وی افزود: این متهم حرفه‎ای که در ابتدا منکر انجام سرقت بود در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، به ارتکاب 120 فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقد با همکاری هفت نفر دیگر در زاهدان اعتراف کرد.
ملاشاهی بیان کرد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده با شناسایی محل اختفای سایر اعضای این باند در سه نقطه از شهر زاهدان، در یک عملیات همزمان و با همکاری ماموران انتظامی زاهدان از محل اختفای این متهمان بازرسی کرده و ضمن دستگیری تمام اعضای این باند، 6 کیلو گرم ماده مخدر شیشه، 16 دستگاه گوشی تلفن همراه و 11 جلد شناسنامه مسروقه را کشف و یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به اعضای این باند را توقیف کردند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark