کد مطلب: 58344
 
حضور شاخ اینستاگرامی در مقام کارگردانی/ شوخی عجیب شورای پروانه با سینمای حرفه‌ای!
امروز شورای پروانه ساخت خبر از ساخت فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» به نویسندگی و تهیه کنندگی رضا کریمی و کارگردانی محمد امین کریم پور داده است؛ کریم پور در واقع همان کسی است که به عنوان یکی از شاخ های اینستاگرامی فعالیت می کند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۸
 
به گزارش زاهدنیوز، به نقل از راه دانا؛شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی وزارت ارشاد، در جدیدترین مجوزهایی که به افراد مختلف جهت ساخت فیلم سینمایی داده، نام یک نفر به عنوان کارگردان را در این لیست قرار داده که آنقدر تعجب انگیز و حیرت آور است که بعید به نظر می رسد این شورا بدون آگاهی و شناخت کافی از کارنامه هنری افراد، این مجوز ها را داده باشد.

در خبری که امروز به نقل از سازمان سینمایی در رسانه ها منتشر شده، از مجوز ساخت فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» به تهیه کنندگی و نویسندگی رضا کریمی خبر می دهد. وقتی در ادامه این خبر «محمد امین کریم پور» به عنوان کارگردان این فیلم معرفی می شود، ابتدا این تصور در ذهن آدم جا خوش می کند که به احتمال زیاد «اشتباه تایپی» در نوشتن اسم کارگردان بوجود آمده و وقتی صحت ماجرا روشن می شود، هزاران سوال در برابر آدم شروع به رژه رفتن می کنند.

محمد امین کریم پور، اینفلوئنسر معروف و یکی از شاخ های اینستاگرامی با حدود 5 میلیون فالوور که با دلقک بازی و حضور دختران رنگارنگ در صفحه خود و با تبلیغ برندهای معروف تجاری به کسب درآمد چند ده میلیونی در ماه مشغول است، قرار است به عنوان کارگردان این فیلم سینمایی حضور پیدا کند.

پیش از او علی صبوری، دیگر اینفلوئنسر فضای مجازی با حضور در سریال «آخرین خط» شبکه سه، حواشی بسیاری برای این سریال در رسانه ها رقم زده بود.

شورای پروانه ساختی که با سخت گیری های فراوان در بازبینی فیلمنامه تا صدور مجوز، هفت خوان رستم را در برابر افراد تازه کار قرار می دهد، چه شده است که در این مورد براحتی مجوز کارگردانی محمد امین کریم پور را صادر کره است؟

کارگردان تازه کاری که سر از این شورا درمی آورد، تا رزومه فیلم های کوتاه و نیمه بلند و لیست عوامل فیلم جدید خود از تهیه کننده تا مدیر تصویربرداری خود را تقدیم شورا نکند، تا یکی یکی هفت خوان رستم را با مشقت های فراوان و اصلاحات کم و زیاد انجام ندهد، مجوزی از طرف شورا برای او صادر نمی شود؛ حال چه شده که به این راحتی مجوز کارگردانی اینفلوئنسر معروف صادر می شود؟ باور کنیم که هزینه هنگفتی از طرف این شاخ اینستاگرامی در جاهایی و به افرادی داده نشده است؟

بهتر است هرچه زودتر شورای پروانه ساخت به این سوال ها جواب قانع کننده ای دهد....

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark