کد مطلب: 45384
 
حرکات اشرار در مرز با تفکر استکباری است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حرکات اشرار در مرز با تفکر استکباری است و ما این حرکات را از سوی مقامات و دولتمران پاکستان نمی‎دانیم.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳
حرکات اشرار در مرز با تفکر استکباری است
 
به گزارش زاهدانه به نقل از فارس،آیت‌الله عباسعلی سلیمانی شامگاه چهارشنبه در دیدار با هیئت مرزی و امنیتی پاکستان در زاهدان اظهار کرد: میزبانی شما از هیئت ایرانی چه گروه استان و چه آقای ظریف که با حضور نمایندگان دولت در استان به کشور دوست سفر کرده بودند بسیار عالی بود و باعث افزایش عطوفت و محبت در بین دو کشور شد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: این روابط دو طرفانه و محبت‌آمیز دو کشور باعث دلبستگی و هم‌بستگی شده است، ایران و پاکستانی و روابط و همسایگی آن جدا‌نشدنی هستند و از لحاظ‌های مختلف مانند فرهنگ و شیوه و سیره زندگی مشترک و همسایگی و برخورداری طوایف و قبایل عزیز بلوچ در دو کشور عوامل پیوند ناگسستنی دو کشور هستند.
این مسئول ادامه داد: در برخی کشورهای منطقه حرکات قلدرمآبانه بر علیه کشورهای مسلمان انجام می‌شود و از اینکه کشور پاکستان در این زمینه وارد نشد و سیاست مناسب اتخاذ کرد بسیار از شما و دولتمردان پاکستان متشکریم.
وی گفت: ما می‌توانیم مراودات برق و آب و فنی به پاکستان بدهیم، همانطور که آب‌های سطحی و زیر‌زمینی به سمت پاکستان سوق دارد.
سلیمانی افزود: حرکات اشرار در مرز با تفکر استکباری است و ما این حرکات را ازسوی مقامات و دولت‌مردان پاکستان نمی‎دانیم.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: باید نشست‌ها و تعاملات خود را برای مقابله با اهداف تروریستی و استکباری افزایش دهیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark