کد مطلب: 62240
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
روز ارتش یادآور حماسه، ‌ایمان و دلاوری سربازان ایران اسلامی است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲۹ فروردین روز حماسه و دلاوری برادران در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، محمد کرمی با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش به نقش نیرو‌های مسلح و ارتش اشاره کرد و بیان کرد: آنچه که امروز در بین نیرو‌های مسلح مشاهده می‌شود اتحاد و انسجام مثال زدنی آنان هست که سبب دژی مستحکم و استوار در برابر دشمنان شده است.

وی افزود:‌ایمان، توکل، تعهد و تخصص نیرو‌های مسلح امروز سبب شده تا دلاورمردان و رزمندگان ما از دیگر ارتشیان و نظامیان کشور‌ها متمایز شوند.

کرمی همچنین ابتکار، خلاقیت و نوآوری در عرصه‌های دفاعی و نظامی را از دیگر خصایص نیرو‌های مسلح بویژه ارتش عنوان کرد و گفت: با این اقتدار است که امروز شاهد فروپاشی رژیم منفور و غاصب صهیونیستی هستیم.

استاندار استان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا پیشرفت‌ها و انسجام و وحدت و همه توانمندی نیرو‌های مسلح را به خوبی رصد می‌کنند و امروز می‌دانند تحت فرمان مقام معظم رهبری آماده و توانمند در میدان هستند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران تحولی عظیم در منطقه ایجاد کرد

امیر احمدی افشار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در انقلاب بزرگ اسلامی که تحول عظیم در منطقه و جهان ایجاد کرد نقشی بسزا و تأثیرگذاری داشته است.
وی گفت: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مقاومت و ایثار نیرو‌های مسلح و فرزندان برومند این ملت است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان همچنین به فعالیت‌های مردم یاری لشکر ۸۸ زرهی استان اشاره و خاطرنشان کرد: آبرسانی به روستا‌های فاقد آب آشامیدنی، امداد و کمک‌رسانی به مناطق سیلزده جنوب استان، راه‌اندازی بیمارستان تنفسی کمتر از ۷۲ ساعت در شهرستان خاش، درمان و بستری افراد کرونایی در شرایط کرونایی از مهمترین خدمات و فعالیت‌های لشکر ۸۸ زرهی استان به مردم بوده است.

رژه موتوری نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی در زاهدان از میدان سربازان گمنام امام زمان(عج) تا بلوار خبرنگار شهید محسن خزائی برگزار شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark