کد مطلب: 36600
 
تدوین طرحی برای شفاف‌سازی استخدام‌ در سازمان‌ها و ارگان‌های کشور
نماینده مردم ملایر در مجلس از تدوین طرحی برای شفاف‌سازی استخدام در سازمان‌ها و ارگان‌های کشور خبر داد و گفت: این طرح به صورت عادی و با بیش از 150 امضا تقدیم هیئت‌رئیسه شده تا در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۱
تدوین طرحی برای شفاف‌سازی استخدام‌ در سازمان‌ها و ارگان‌های کشور
 
به گزارش زاهدانه ، احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس از تدوین طرحی برای شفاف‌سازی استخدام‌ در سازمان‌ها و ارگان‌های کشور خبر داد و گفت: روابطی شدن استخدام‌ها نگران کننده است و در استخدام افراد چه به صورت رسمی و چه به صورت قراردادی شفاف عمل نمی‌شود.
 
وی افزود: شفاف‌سازی برای استخدام‌ها به جز نهادهای امنیتی و نظامی ضروری است و با توجه به کمبود شغل باید در مورد آزمون‌های استخدام و دلایل عدم قبولی شرکت‌کنندگان شفاف‌سازی شود تا شائبه رانت و اعمال استخدام‌های روابطی وجود نداشته باشد.   
 
عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اعمال عدالت در توزیع شغل، تصریح کرد: مردم بیشتر از نداشتن شغل، ناراحت پارتی‌بازی‌ها برای جذب در ارگان‌ها و سازمان‌های کشورند که این موضوع باید حل شود.   
 
آریایی نژاد با بیان اینکه این طرح به صورت عادی و با بیش از 150 امضا تقدیم هیئت‌رئیسه شده تا در دستور کار صحن علنی قرار گیرد، گفت: این طرح بار بودجه‌ای نداشته و ضمن اصلاح ساختارها به شفاف‌سازی و اعمال عدالت در اشتغال کمک می‌کند.
  
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark