کد مطلب: 39544
 
من ضمانتی برای قهرمانی پرسپولیس ندادم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من ضمانتی برای قهرمانی پرسپولیس ندادم اگر فایل صوتی دارید بیاورید.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۵
من ضمانتی برای قهرمانی پرسپولیس ندادم
 
به گزارش زاهدانه ، حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری گفت: با اینکه بازی خوبی بود ولی روز خوب ما نبود در کل بازی را در دست داشتیم ولی روی یک شوت غافلگیر شدیم و نیلسون خوب جاگیری نکرد و  غافلگیر شد. قانون فوتبال این است که گل نزنی گل می‌خوری .با این حال خط حمله ما  نیز باید ترمیم شود . نوروزی را نداریم و صادقیان هنوز آماده نیست. طبیعی است که قدرت تیم ما کم می‌شود. 
 
درخشان در مورد اینکه گفته می شود سایپا بهتر بازی کرد، گفت:  سایپا کدام موقعیت را به وجود آورد که جلالی می‌گوید تیمش بهتر بازی کرده است آیا سایپا روی گل ما خلق موقعیت کرد؟
   
درخشان در مورد وضع امروز سکوها گفت: من ضامن سکوها نیستم من نمی توانم به تماشاگر بگویم چه بگوید  و کجا بنشیند. کار من بنشین وپا شو به تماشاچی نیست. کاری ندارم که تماشاگران چه کسی را دوست دارند.پرسپولیس مهم است و نه چیز دیگر که اغلب جانبداری از برخی هاست. من پرسپولیس را دوست دارم و عملکرد تیمم قابل قبول است. من برای حفظ جایگاه پرسپولیس هر کاری باشد می کنم. حتی اگر بتوانم قدمی برای قهرمانی، برمی داریم. ولی هیچ وقت ضمانتی برای قهرمانی ندادم زیرا مشکلات زیاد است.
 
سرمربی پرسپولیس  ادامه داد:هادی نوروزی، حقیقی و نوری  امروز غایب بودند و مجبور شدم اومانیا را به خط هافبک بیاورم و از این بازیکن به این دلیل استفاده کردم که بازیکن خارجی است چون اگر بازیکن ایرانی را در آن پست بازی می‌دادم می‌گفت پست تخصصی من نیست و بهانه می آورد . بازیکن باید مطیع باشد اما در این تیم با برخی مسائل عجیب مواجه می شویم.
 
درخشان در مورد حضور ماهینی در تراکتورسازی گفت: خیلی جالب است، برخی تصمیم‌ها را ما نمی‌گیریم اما دوستان تصمیم‌هایی می‌گیرند که به نفع رقبای ما می‌شود.سرمایه تیم فقط پول و بازیکن نیست .تعصب و غیرت است که باید آن را حفظ کرد. باید پایبند تعهد بود و حفظ تیم کرد. باید برای عبور از مسائل گوناگون متحد بود و با هر بادی تغییر جهت نداد.
Share/Save/Bookmark