کد مطلب: 63097
 
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان خبر داد:
ارسال تجهیزات و توزیع ۲۸۶۰ تخته پتو به مراکز اسکان مهمانان نوروزی
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان گفت: تجهیزات موردنیاز به برخی از شهرستان‌ها و مناطق ارسال و در راستای تجهیز مراکز اسکان مهمانان نوروزی تعداد ۲ هزار و ۸۶۰ تخته پتو در سطح استان توزیع شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵
 
سیامک جهانتیغ در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: باهدف رفع برخی کمبودهای تجهیزاتی، تعداد ۳۲ دستگاه فتوکپی، هشت دستگاه چاپگر، ۳۰ دستگاه اسپیلت، هشت دستگاه تختخواب و سه دستگاه یخچال بین مناطق و شهرستان‌های سیستان و بلوچستان توزیع شد.
 
 وی با اشاره به آغاز سال جدید و شروع سفرهای نوروزی، پذیرش و ارائه خدمات به همکاران فرهنگی افزود: در راستای تجهیز مراکز اسکان مهمانان نوروزی نیز ۲ هزار و ۸۶۰ تخته پتو در سطح استان توزیع و ارسال شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه آموزش‌وپرورش تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب به همکاران فرهنگی و مهمانان نوروزی، مهم‌ترین اولویت است در ایام نوروز امسال نیز مهم‌ترین اولویت ستاد اسکان مهمانان نوروزی تکریم و ارائه خدمات مطلوب و درخور شأن مهمانان خواهد بود.

وی ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها و بسترها برای تأمین امکانات موردنیاز و تجهیز مراکز پذیرش و اسکان بهره‌گیری خواهیم کرد و در این راستا تدابیر لازم اندیشیده خواهد شود.

جهانتیغ در پایان تشریح کرد: رعایت و تأمین بهداشت و سلامتی مهمانان نیز بسیار حائز اهمیت است و در شرایط سیل منطقه جنوب استان باید این مهم به‌صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
 
 انتهای خبر/

 
Share/Save/Bookmark