کد مطلب: 37915
 
اميد نوروزی نقره‌ای شد
اميد نوروزی در دیدار فینال وزن 66 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۲
اميد نوروزی نقره‌ای شد
 
مسابقات اوزان 66، 80 و 130 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن 80 کیلوگرم حبیب اله اخلاقی در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان به پیروزی رسید وی در دور بعد  به مصاف نیکولائوس وارکاس از یونان می رود و در صورت پیروزی برابر این حریف با برنده دیدار سلجوق جبی از ترکیه و دانیل الکساندروف از بلغارستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور با نتیجه 3 بر یک از سد الکساندر چرنتسکی از اوکراین گذشت.وی در دور دوم با برنده کشتی میان درهارمندر دلال از هند و نورماخان تینالیف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف دیوید کاسکاویلا از ایتالیا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان آتای کویچوکولوف از قرقیزستان و فرانک استابلر از آلمان مسابقه می دهد.

**پیروزی نوروزی و اخلاقي در دور دوم

امید نوروزی و حبيب اله اخلاقي در دور دوم وزن هاي 66 و 80 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به پیروزی رسیدند.

مسابقات اوزان 66، 80 و 130 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد. وی در دور سوم با فرانک استابلر از آلمان نفر سوم جهان در سال 2013  مسابقه می دهد.

در وزن 80 کیلوگرم حبیب اله اخلاقی در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان به پیروزی رسید.وی در دور بعد مقابل نیکولائوس وارکاس از یونان با نتيجه 5 بر صفر به برتري رسيد تا در دور سوم با سلجوق جبی قهرمان وزن 74 کیلوگرم جهان از ترکیه ديدار كند.
 
در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور  اول با نتیجه 3 بر یک از سد الکساندر چرنتسکی از اوکراین گذشت. وی در دور دوم با نورماخان تینالیف نفر سوم جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

**اميد نوروزی به مرحله يك چهارم نهايی راه يافت/نبرد مهدی زاده با لوپز كوبايی در دور سوم


اميد نوروزی در دور سوم وزن 66 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به پیروزی رسید.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد. وی در دور سوم مقابل فرانک استابلر از آلمان نفر سوم جهان در سال 2013 در يك كشتي نزديك و ديدني با نتيجه 4 بر 3 به برتري دست يافت و راهي مرحله يك چهارم نهايي شد.
 
در وزن 80 کیلوگرم حبیب اله اخلاقی در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان به پیروزی رسید.وی در دور بعد مقابل نیکولائوس وارکاس از یونان با نتيجه 5 بر صفر به برتري رسيد تا در دور سوم با سلجوق جبی قهرمان وزن 74 کیلوگرم جهان از ترکیه ديدار كند.
 
در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور  اول با نتیجه 3 بر یک از سد الکساندر چرنتسکی از اوکراین گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه یک بر صفر نورماخان تینالیف نفر سوم جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان را شکست داد و راهي مرحله يك چهارم نهايي شد. حريف مهدي زاده در اين ديدار لوپز كشتي گير سرشناس كوبا و دارنده چندين مدال طلای المپيك و جهان است.

**اميد نوروزی راهی مرحله نيمه نهايی شد/مهدی زاده به گروه بازنده ها راه يافت/پايان كار اخلاقی در مسابقات

اميد نوروزی در وزن 66 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به مرحله نيمه نهايی راه يافت.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد. وی در دور سوم مقابل فرانک استابلر از آلمان نفر سوم جهان در سال 2013 در يك كشتي نزديك و ديدني با نتيجه 4 بر 3 به برتري دست يافت و راهي مرحله يك چهارم نهايي شد. وي در اين مرحله مقابل كنسنتاتين استاس از بلغارستان در يك كشتي نزديك و ديدني با نتيجه 3 بر 2 و عليرغم ناداوري به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. نوروزي براي حضور در ديدار فينال بايد از سد توماس لورينچ از مجارستان دارنده مدال نقره المپيك 2012 لندن و قهرمان اروپا مي رود.
 
در وزن 80 کیلوگرم حبیب اله اخلاقی در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان به پیروزی رسید.وی در دور بعد مقابل نیکولائوس وارکاس از یونان با نتيجه 5 بر صفر به برتري رسيد اما در دور سوم  و مرحله يك چهارم نهايي با نتیجه 3 بر یک مغلوب سلجوق جبی قهرمان جهان از ترکیه شد و با توجه به شكست اين كشتي گير مقابل ساليف روس اخلاقي به كار خود در رقابت ها پايان داد.
 
در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور  اول با نتیجه 3 بر یک از سد الکساندر چرنتسکی از اوکراین گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه یک بر صفر نورماخان تینالیف نفر سوم جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان را شکست داد و راهي مرحله يك چهارم نهايي شد. حريف مهدي زاده اين ديدار  مقابل لوپز كشتي گير سرشناس كوبا و دارنده چندين مدال طلاي المپيك و جهان با نتيجه 6 بر صفر و با توجه به سه اخطار شدن، شكست خورد. مهدی زاده با توجه به پيروزي لوپز كوبايی مقابل ماخوف روس به گروه شانس مجدد راه يافت تا شانس كسب مدال برنز را داشته باشد.

**اميد نوروزی فيناليست شد/استفانك حريف نماينده شايسته ايران

اميد نوروزی به دیدار فینال وزن 66 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد. وی در دور سوم مقابل فرانک استابلر از آلمان نفر سوم جهان در سال 2013 در يك كشتي نزديك و ديدني با نتيجه 4 بر 3 به برتري دست يافت و راهي مرحله يك چهارم نهايي شد. وي در اين مرحله مقابل كنسنتاتين استاس از بلغارستان در يك كشتي نزديك و ديدني با نتيجه 3 بر 2 و عليرغم ناداوري به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. نوروزي در این مرحله با نتیجه 4 بر یک از سد توماس لورينچ دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن و قهرمان اروپا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حريف وي در ديدار پاياني داوور استفانك از صربستان نفر سوم اروپا است.

**فینالیست های سه وزن دوم مشخص شدند

نفرات راه یافته به دیدار فینال اوزان 66، 80 و 130 کیلوگرم رقابت هاي کشتی فرنگی قهرمانی جهان مشخص شدند.

اسامی فینالیست های روز دوم رقابت ها به شرح زیر است:

66 کیلوگرم: امید نوروزی(ايران) – داوور استفانک (صربستان)
80 کیلوگرم: یوگنی سالیف (روسیه)- پیتر باسکی (مجارستان)
130 کیلوگرم: رضا کایالپ (ترکیه) – میهان لوپز (کوبا)

**امید نوروزی با شایستگی صاحب مدال نقره شد

اميد نوروزي با شایستگی صاحب مدال نقره وزن 66 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان شد.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر دیوید کاسکاویلا از ایتالیا را شکست داد. وی در دور سوم مقابل فرانک استابلر از آلمان نفر سوم جهان در سال 2013 در يك كشتي نزديك و ديدني با نتيجه 4 بر 3 به برتري دست يافت و راهي مرحله يك چهارم نهايي شد. وي در اين مرحله مقابل كنسنتاتين استاس از بلغارستان در يك كشتي نزديك و ديدني با نتيجه 3 بر 2 و عليرغم ناداوري به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. نوروزي در این مرحله با نتیجه 4 بر یک از سد توماس لورينچ دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن و قهرمان اروپا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وي در ديدار پاياني که همراه با ناداوری بود با نتیجه 7 بر 3 مغلوب داوور استفانك از صربستان نفر سوم اروپا شد و با شایستگی صاحب مدال نقره شد.

حبيب اله اخلاقي نماينده وزن 80 كيلوگرم و بهنام مهدي زاده در وزن 130 كيلوگرم امروز در مرحله يك چهارم نهايي از دور رقابت ها كنار رفتند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark