کد مطلب: 36925
 
اجتماع مادران وکودکان زاهدانی در حمایت از کودکان شهید غزه
اجتماع مادران و کودکان درحمایت از کودکان شهید غزه و محکومیت رژیم کودک‌کش اسرائیل، در زاهدان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۵
اجتماع مادران وکودکان زاهدانی در حمایت از کودکان شهید غزه
 
به گزارش زاهدانه ، جامعه هیئات مذهبی سیستان و بلوچستان در بیانیه ای اعلام کرد: امروز قضیه اول جهان اسلام قضیه‌ى غزه است، شاید بشود گفت قضیه‌ اول دنیاى انسانیت، قضیه‌ غزه است. سگ هارى و گرگ درنده‌اى به انسان‌هاى مظلوم حمله کرده است؛ چه کسى مظلوم‌تر از کودکان معصومى که در این حملات جان خود را مظلومانه از دست دادند؟ چه کسى مظلوم‌تر از مادرانى که فرزندان خودشان را در آغوش خودشان گرفتند و به چشم خود مرگ و پرپر زدن آنها را مشاهده کردند؟

کودکان و مادران در استان سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور و با تمام وجود، برای ابراز همدردی با کودکان مظلوم غزه و اعلام انزجار نسبت به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، روز جمعه در شهرستان‌های زاهدان و زابل حضور یافته و یاد شهدای کودک غزه را گرامی خواهند داشت.

اجتماع مردمی کودکان و مادران در سیستان و بلوچستان نمادی است از همبستگی اسلامی، استکبارستیزی، مودت دینی و وحدت میان شیعیان و اهل سنت استان که بدون توجه به شیطنت‌های تفرقه‌انگیزان انجام می‌گیرد.

بدینوسیله جامعه هیئات مذهبی سیستان و بلوچستان به عنوان یک تشکل مردمی و به نمایندگی از فعالان فرهنگی و دست‌اندرکار استان از تمامی بانوان مسلمان استان و هم‌چنین نهادها، ارگان‌ها، رسانه‌ها و صاحبان جایگاه و متنفذان دعوت به عمل می‌آید که در این اجتماع اسلامی و انسانی حضور پیدا کنند.

وعده ما جمعه، 24 مردادماه، ساعت 9 صبح، هیئت متحده رضویه زاهدان و در زابل حسینیه مرحوم عارف خواهد بود

  انتهای پیام /

Share/Save/Bookmark