کد مطلب: 63105
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان خبر داد:
آغاز طرح «سلام شهید» محوری‌ترین برنامه روز شهید
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش طرح «سلام شهید» محوری‌ترین برنامه روز شهید با رمز یا مهدی ادرکنی در سیستان و بلوچستان آغاز شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۲
 
محمد ناظری در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: طرح کشوری «سلام شهید» صبح امروز به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا در سالن ولایت استانداری به‌صورت وبیناری با رمز یا مهدی ادرکنی آغاز شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا بر مبنای تبلیغی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان برگزار می‌شود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اجرای طرح «سلام شهید» را محوری‌ترین برنامه روز شهید عنوان کرد و گفت: دستورالعمل این طرح که باهدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برنامه‌ریزی شده از ۲۲ بهمن‌ماه تا ۲۲ اسفندماه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ‌شده است و امروز این طرح در تمامی شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان با حضور تمامی فرمانداران، بخشداران و دهیاران تا ساعت ۲۰ امشب در حال انجام است.

وی افزود: شهدا را جز افتخارات ما هستند و از این که توفیق خادمی این خانواده‌ها نصیب همکارانمان در بنیاد شهید و امور ایثارگران شده بر خود می‌بالیم این
 استان ۲ هزار و ۱۵۶ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

رضا شریفی معاون سیاسی‌اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در حاشیه برنامه خاطرنشان کرد: روز شهید یک حرکت فرهنگی است که در راستای اقدام عملی و ارزشمند در ارتباط با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین استفاده از این ظرفیت برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا دانست.


انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark