کد مطلب: 37078
 
دادگاه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی آغاز شد
چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی دقایقی پیش در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه به صورت غیرعلنی آغاز شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۳
دادگاه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی آغاز شد
 
به گزارش زاهدانه ، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده "مهدی هاشمی" دقایقی پیش در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه و به صورت غیرعلنی آغاز شد.

** 09:19 آغاز چهارمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی

** 09:15 "محمود علیزاده طباطبایی" وکیل "مهدی هاشمی" دقایقی پیش قبل از ورود به جلسه رسیدگی به پرونده موکلش در دادگاه انقلاب تهران در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی است.
 
وی در ادامه در خصوص اتهامات وارده به موکلش مدعی شد: اتهامات وارد شده به مهدی هاشمی مشخص است اما ما هیچ کدام از این اتهامات را قبول نداریم و این اتهامات نه امنیتی است و نه اقتصادی بلکه صرفا سیاسی است.
 
وکیل مهدی هاشمی در پاسخ به سوالی پیرامون این که آیا پرونده استات اویل هم در جلسه دادگاه مهدی هاشمی مطرح است بیان داشت: موضوع استات اویل هم در پرونده وی مطرح است اما این موضوع هم صرفا جنبه سیاسی دارد.  
 
علیزاده طباطبایی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر توصیات جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: این جلسه غیرعلنی است و ما نمی‌توانیم جزییات آن را منتشر کنیم و آن مقدار هم که مهدی هاشمی در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده منافی قانون نیست.

** 09:10 مهدی هاشمی وارد دادگاه انقلاب شد.

گفتنی است؛ جلسات اول تا سوم رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در روزهای 11 و 12 مردادماه جاری در دادگاه انقلاب تهران به صورت غیرعلنی برگزار و در این سه جلسه کیفرخواست وی قرائت شده بود.

Share/Save/Bookmark