کد مطلب: 28762
 
لیگ برتر تیراندازی آقایان
باخت تیم تیراندازان سیستان و بلوچستان/قهرمانی جعفری پویا
لیگ تیراندازی آقایان به میزبانی هیات سیستان و بلوچستان در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی در دو رشته تفنگ و تپانچه برگزار شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳

به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، هفته هشتم و نهم مسابقات لیگ برتر سلاحهای بادی تیراندازی آقایان، روزهای  ۲۸ و۲۹ آذر به میزبانی هیات سیستان  و بلوچستان  در دو رشته تفنگ و تپانچه با حضور ۶ تیمنزاجا ، پاس قوامین، سیستان و بلوچستان، شرکت ملی حفاری ایران، فولاد ماهان سپاهان و مقاومتدر سالن ۸۰  خط مجموعه ورزشی آزادی مجهزبه سیبل های الکترونیک برگزار شد.

گزارش هفته هشتم :
درهفته هشتم مسابقات، تیمهای نزاجا، شرکت ملی حفاری و مقاومت در “تفنگ” بر رقبای خود پیروز شدند.
در رده بندی انفرادی تفنگ بادی، مهدی جعفری پویا (ازسیستان و بلو چستان) با امتیاز ۶۲۴٫۴، مهدی احمدی  (از نزاجا) با امتیاز ۶۲۲٫۹ و حسین باقری  (ازنزاجا) با امتیاز ۶۲۱٫۶ به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در” تپانچه”، تیمهای نزاجا بر پاس قوامین غلبه نمود و دیدار تیم سیستان و بلوچستان با شرکت ملی حفاری و تیم فولاد ماهان سپاهان با مقاومت به تساوی انجامید.
در بخش انفرادی – تپانچه بادی، محمد احمدی (از نزاجا ) با امتیاز ۵۷۹  نفر اول و ابراهیم برخورداری (ازمقاومت) با امتیاز ۵۷۸ نفر دوم و چنگیز مسیب زاده (ازسیستان و بلوچستان) با امتیاز ۵۷۴ نفر سوم این رقایتها بودند.

گزارش هفته نهم:
هفته نهم این مسابقات، در رشته “تفنگ و تپانچه” با برتری تیمهای شرکت ملی حفاری، مقاومت و نزاجا بر حریفان خود به پایان رسید.

گفتنی است در انفرادی “تفنگ”،مهدی جعفری پویا (از سیستان و بلوچستان) با امتیاز ۶۲۴٫۰ و امیر حسین گل پسند(از شرکت ملی حفاری) با امتیاز۶۲۱٫۵ و مهدی احمدی (از نزاجا) با امتیاز ۶۲۰٫۷ به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.
درانفرادی” تپانچه”، جهانبخش موسوی (از نزاجا) با امتیاز ۵۷۲ مقام اول و ابراهیم برخورداری (ازمقاومت) با امتیاز ۵۷۱ مقام دوم  و وحید گل خندان (از شرکت ملی حفاری) با امتیاز  ۵۷۱ مقام سوم این رقابتها بودند.
.
شایان ذکر است لیگ برتر سلاحهای بادی بانوان در رشته’ تفنگ و تپانچه’ به میزبانی ثامن الحجج (ع) ۵ و ۶  دی  در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزش آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 
Share/Save/Bookmark