کد مطلب: 38572
 
سردار نقدی: ریشه‎های گروه تکفیری داعش به رژیم صهیونیستی بازمی‎گردد
رییس سازمان بسیج مستضعفین در مصاحبه‎ با یک رسانه لبنانی تاکید کرد گروه تروریستی داعش با رژیم صهیونیستی در ارتباط است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۸
سردار نقدی: ریشه‎های گروه تکفیری داعش به رژیم صهیونیستی بازمی‎گردد
 
به گزارش زاهدانه ، "سردار محمدرضا نقدی" در مصاحبه با پایگاه خبری العهد لبنان گفت: گروه تروریستی داعش بیشتر از آمریکا به رژیم صهیونیستی نزدیک است.

وی در ادامه تاکید کرد: ریشه‎های این گروه تکفیری به اسرائیل بازمی‎گردد و شاهد مثال این سخن این است که داعش نه تنها هیچ‎گونه عملیاتی بر ضد صهیونیست‎ها اجرا نمی‎کند بلکه در جریان تجاوز صهیونیست‎ها به کودکان و افراد بی‎گناه در غزه، فتوایی صادر کردند که مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی را حرام دانستند؛ رابطه داعش با اسرائیل آشکار است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پیروزی ملت فلسطین در غزه روحیه نیروهای مقاومت را بالا برد، تصریح کرد: این پیروزی بار دیگر ثابت کرد که به رغم کمی امکانات، با مقاومت امکان پیروزی بر نیروهای مستکبر وجود دارد.

"سردار نقدی" افزود: نسل کنونی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد چند پیروزی بودند که می‎توان دفاع مقدس ملت ایران، آزادسازی افغانستان از اشغال نیروهای شوروی، پیروزی مقاومت اسلامی در لبنان و جنگ‎های سه‎گانه که مقاومت در آنها پیروز شد را نام برد؛ این تجربیات ارزش جهاد برای آزادی را نشان داد و بر امکان پیروزی بر آمریکا تاکید کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: در آینده شاهد پیروزی‎های بزرگ در جبهه مقاومت خواهیم بود و آینده‎ای درخشان در انتظار مقاومت است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark