کد مطلب: 44953
 
اختلاس های بزرگ اقتصادی بیشتر توسط آقا زاده ها صورت می گیرد
امام جمعه اهل سنت نگور چابهار گفت : اختلاس های بزرگ و کلان در حد مردم عادی با سمتهای کوچک نیست و بیشتر توسط آقازاده ها که دارای قدرتی در دولت و کشور هستند صورت می گیرد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۷
 
مولوی عبدالرحمن عارفی
مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : امروزه بزرگترین مشکل مردم مسئله اقتصاد است و طبق فرموده پیامبراسلام (ص) " فقر و نداری انسان را به کفر می کشاند " باید به مسئله اقتصاد بیشتر توجه شود و طبق تاکید مقام معظم رهبری اقتصاد اجتهادی بهترین راه حل برای این موضوع است .

وی گفت : در برخورد با مجرمان مفاسد اجتماعی تا کنون برخورد مناسبی صورت نگرفته است و مردم از این موضوع رضایت ندارند .

مولوی عارفی افزود : افراد عادی برای گرفتن وامی اندک جهت ازدواج با مشکلات فراوانی روبرو هستند و حال افرادی خاص میلیاردها تومان به راحتی از دولت وام می گیرند و مسئولان باید به این موضوع رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اختلاص های اقتصادی بزرگی که در کشور صورت گرفته بیان داشت : اختلاس های بزرگ و کلان در حد مردم عادی با سمتهایی کوچک نیست و بیشتر توسط افرادی خاص و آقازاده ها که دارای قدرت در دولت و کشور هستند صورت می گیرد و قانون و قوه قضاییه در برخورد با انها باید عملاً حکم انها را اجرا کند و تبعیضی قائل نشود.

وی تاکید کرد : اگر قانون فقط برای فقرا و مردم عادی اجرا شود و برای افراد خاص اجرا نشود فساد در جامعه بیشتر می شود و در صورتی که قانون برای همه یکسان باشد مشکلات اقتصادی حل خواهد شد .

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark