کد مطلب: 59318
 
در نشست بصیرتی عنوان شد؛
رزمندگان سیستان و بلوچستان نقشی بی بدیل در دفاع مقدس داشتند
نشست بصیرتی به مناسبت هفته تبيين نقش استان سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس در جوار گلزار شهدای گمنام زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۹
 
به گزارش زاهدنیوز؛نشست بصیرتی با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرعلی راشکی ناحیه زاهدان در دومین روز از هفته تبيين نقش استان سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس برگزار شد.

 حجت الاسلام میر کارشناس سیاسی شهرستان زاهدان در اين نشست به نقش بسیج و رزمندگان استان سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس و نقش کنونی آن در زمینه محرومیت زدایی اشاره‌ داشت و افزود: رزمندگان این استان نقش بی بدیلی در حراست از خاک وطن در مقابل دشمن بعثی داشتند و باید گفت این نقش غیرقابل‌انکار است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر هفته تبيين نقش استان سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس ما در هفته بصیرت هم قرار داریم که باید به نقش مهم مردم در دفاع از حریم ولایت فقیه اشاره کنیم ،بصیرت چراغ تشخیص حق از باطل است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران تا به امروز هر آنچه از فتنه و توطئه به جان خریده از بی بصیرتی عده ای عوام و خواص است که در فتنه ۸۸ مردم ایران با بصیرت مشتی محکم بر دهان دشمنان داخلی و خارجی زدند.

حجت الاسلام میر ادامه داد:  دشمن را نباید دست کم بگیریم، چرا که در طول سال های انقلاب همه راه ها را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی طی کرده است اما ب هوشیاری مردم و راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری شکست خورده اند.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark