کد مطلب: 35404
 
نگاهی از سوی کهریزک به مهربانی شما چشم دوخته
در ماه مبارک رمضان فرشته ها برای آزادی انسانها از دستان شیطان وبردن آنها به ملکوت مسابقه داده و منتظر ندای بنده های خدا هستند .
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۳۲
نگاهی از سوی کهریزک به مهربانی شما چشم دوخته
 
به گزارش زاهدانه ،این ماه فر صتی است برای دستگیری از نیازمندان و تزکیه نفس که این امر محقق  نمی شود مگر با انفاق وتوجه به نیازمندان امام حسین عليه السلام می فرماید: هر كس در ماه رمضان صدقه‏اى بدهد خداوند هفتاد نوع بلا را از او دور مى‏كند.  
آسایشگاه خیریه کهریزک ،مامنی مطمئن برای نیازمندان واقعی جامعه بوده و همه مسلمانان نیک اندیش و خیرخواه می توانند در داخل و خارج از کشور حامی ساکنین این مجموعه (که شامل 1750نفر معلول ، سالمند و افراد مبتلا به ام اس است) باشند و در توانبخشی و درمان این عزیزان نقش مهمی را ایفا نمایند.

بر اساس این گزارش آسایشگاه خیریه کهریزک  در تاریخ 1352/5/2 در مساحتی بالغ بر 28000 مترمربع (اهدائی مرحوم حاج حسن محمدی ) در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، احداث شدبه گونه ای که امروزه این محل با وسعت حدود  420 هزارمترمربعزمینبا بناهای زیبا و کاربری های مختلف و....در خدمت مددجویان عزیز می‌باشد .

از جمله اهداف  این موسسه خیریه  می توان به نگهداری، درمان و توانبخشی از معلولان ،سالمندان و بیماران مبتلا به ام.اس بی بضاعت و تلاش برای پیشگیری از پیشرفت ضایعه ها و تسکین درد آنها،تأسیس و راه اندازی و تجهیز کلینیک، درمانگاه وبخشهای بستری به منظور ارائه خدمات پزشکی و پیرا پزشکی به بیماران نیازمند،کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان و حوادث غیرمترقبه در حد امکان،برنامه ریزی و تشکیل گروههای نیکوکاری برای خدمت به مددجویان و جلب کمک های نقدی و غیرنقدی،جمع آوری اطلاعات علمی، تحقیقی از سایر مراکز خیریه مشابه داخل و خارج کشور به منظور ارتقاء سطح علمی و خدماتی،تشکیل کلاس و دوره های آموزشی(ضمن خدمت)کارکنان در سطوح مختلف به منظور ارتقای سطح علمی آنان و خدمت به مددجویان،ایجاد محیط امن برای زندگی معلولان و سالمندان وارتقاء سطح سلامت معلولان از نظر جسمانی و روانی اشاره نمود.

لازم به ذکر است ،هیچ شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی در این موسسه  سهمی ندارد و کسی حق برداشت مبلغی به عنوان سهم یا سود نخواهد داشت و تمام  هزینه های آن توسط خیرین و نیکوکاران تأمین می شود و تمام آن برای اهداف موسسه به کار گرفته می شود.

از شما نیک اندیشان وخیرین عزیز در خارج و داخل کشور دعوت به عمل می آید تا در راستای حمایت از معلولین ، سالمندان و بیماران مبتلا به ام اس هدایا و نذورات خود را به شماره حسابهای ذیل واریز نمایید .

سپهر بانک صادرات، شماره حساب 0100580058008 شعبه باقرشهر، کد شعبه  1248

بانک ملی سیبا، شماره حساب 0102708340006 شعبه استاد نجات الهی ، کد شعبه 452

بانک ملت جاری، شماره حساب 32587/42 شعبهچهارراهولیعصر(عج) ،کدشعبه 6201/8

بانک اقتصاد نوین شماره حساب 1-5110110-750-117 شعبه شیراز شمالی ، کد شعبه 117

ویا با شماره تلفن  42114تماس حاصل فرمایید و قدمی هرچند کوچک ، در این خانه ی پر مهر بگذارید.

انتهای پیام/
 
Share/Save/Bookmark