کد مطلب: 35233
 
گروهك هاي تروريستي همچون داعش كف روي آب هستند
نماينده مقام معظم رهبري در امور اهل سنت استانهاي سيستان و بلوچستان و كرمان گفت: گروهكهاي تروريستي از جمله گروه تكفيري داعش همانند كف روي آب هستند و بزودي با وحدت و اقتدار مسلمانان نابود مي شوند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۲
گروهك هاي تروريستي همچون داعش كف روي آب هستند
 
به گزارش زاهدانه ، آيت الله عباسعلي سليماني شامگاه چهارشنبه در گردهمايي سالانه سران، معتمدان و ريش سفيدان قبايل و طوايف سيستان و بلوچستان با محوريت ˈجنايات گروهك تكفيري داعشˈ افزود: جنايات گروهك تروريستي داعش در عراق و رژيم صهيونيستي در نوار غزه جامعه اسلامي را در ماه مبارك رمضان امسال در شرايط سخت و غم انگيزي قرار داد.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: دشمنان زماني مي توانند نقشه هاي شيطاني خود را عملي كنند كه در درون صفوف متحد مسلمانان اختلاف ايجاد شود و متاسفانه گروهك داعش از درون خانواده اسلامي شكل گرفته و اتفاقا مدعي طرفداري از دولت اسلامي نيز است.

نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان ادامه داد: خداوند متعال در قرآن كريم خطاب به پيامبر عظيم الشان اسلام (ص) فرموده است دشمنان از ميان جامعه خودت حركت و دسيسه مي كنند.

عضو خبرگان رهبري با بيان اينكه اين گروهكها به مثابه كف روي آب هستند زيرا همانگونه كه رهبر معظم انقلاب فرمودند عراق از اين بحران خارج مي شود و ملت مسلمان آن كشور بر تروريستها پيروز خواهند شد.

آيت الله سليماني گفت: انقلاب اسلامي ما شمه اي از حقيقت بي پايان محمدي (ص) و نبوي است، زيرا انقلاب و امام امت (ره) بودند كه نيروهاي مسلمان را عليه رژيم اشغالگر قدس بسيج كردند.

امام جمعه زاهدان افزود: امام امت (ره) انقلاب اسلامي را آورد كه مسلمانان را متحد كند تا به دشمنان اجازه ندهند عليه اسلام تحركي انجام دهند و در همين راستا يك خط مقاومت در مقابل رژيم صهيونيستي بوجود آورد.

نماينده مقام معظم رهبري در امور اهل سنت سيستان و بلوچستان و كرمان در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به نقش و وظيفه معتمدان و ريش سفيدان در جامعه گفت: سران، معتمدان و ريش سفيدان قبايل و طوايف مسووليت سنگيني بر عهده دارند كه مراقبت از جوانان و نوجوانان در مقابل دسيسه ها و توطئه هاي فريبكارانه دشمنان و سو استفاده از آنان، از جمله اين وظايف و مسووليتها است.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: دشمنان اسلام آنقدر در ذهن جوانان مسلمان نفوذ كرده اند كه برخي از آنان به خيال خام شان با كشتن برادر مسلمان خود در جهان آخرت با پيامبر محشور مي شوند.

آيت الله سليماني خاطر نشان كرد: استكبار و صهيونيست با فريب جوانان و نوجوانان مسلمان و به بهانه حمايت از پيامبر اسلام (ص) آنان را وادار به ارتكاب هر جنايتي مي كنند.

مدير كل اطلاعات سيستان و بلوچستان نيز در اين نشست گفت: دشمنان اسلام تنها راه نابودي اسلام و مسلمانان را در اين ديده اند كه از ميان خودشان افرادي را فريب داده و با ايجاد اختلاف و دو دستگي آنان را به جان هم انداخته و مسلمان كشي راه بيندازند.

وي افزود: كشته شدن 100 هزار مسلمان در سوريه به نفع اسلام بود يا استكبار و صهيونيست؟ دشمنان اسلام براي شكستن خط مقابله با رژيم صهيونيستي، در سوريه و عراق مزدورانشان را به جان مسلمانان انداختند بطوريكه شيمون پرز اعتراف كرد كه سال2013 امن ترين سال براي اسراييل بود چون مسلمانان خودشان به جان هم افتاده اند.

وي ادامه داد: اين حركتها انتقام گيري از اسلام و اقدام عليه كشورهايي كه در خط مقدم مقابله با رژيم اشغالگر قدس قرار دارند، است.

مدير كل اطلاعات سيستان و بلوچستان تصريح كرد: دكترين نظام جمهوري اسلامي تقابل با رژيم صهيونيستي است و تمام هم خود را براي مقابله با اين رژيم گذاشته است.

وي بيان كرد: هدف دشمنان از تشكيل گروههاي تكفيري و تروريستي و اعزام آنها به كشورهاي اسلامي براي قتل و كشتار مسلمانان ايجاد خط امن براي رژيم صهيونيستي و درگير كردن مسلمانان در كشورهاي سوريه، عراق و سپس ايران با يكديگر است.

وي با اشاره به توطئه هاي دشمنان براي جلوگيري از پيشرفت و توسعه سيستان و بلوچستان گفت: شماري از اشرار و تروريستهاي دستگير شده كه قصد انجام عمليات خرابكارانه در بنادر و اسكله هاي چابهار را داشتند، اعتراف كردند كه پس از سفر رييس جمهوري و تصويب طرحهاي مهم براي پيشرفت و توسعه سيستان و بلوچستان تصميم گرفته شد با عمليات انفجاري از اجراي اين طرحها جلوگيري شود.

وي افزود: رويكرد رياست جمهوري و مسوولان دولت و استان بويژه در سيستان و بلوچستان توسعه و پيشرفت و ايجاد امنيت و رفاه براي مردم با استفاده از امكانات و تجهيزات منطقه و شكوفايي توانمنديها و ظرفيهاي موجود آن است.

مدير كل اطلاعات استان خاطر نشان كرد: اگر چشمان بيدار فرزندان اين ملت و شما مردم غيور استان نبود اتفاقاتي در اين منطقه رخ مي داد كه هر كدام مبناي نااميدي در مردم مي شد.

وي از همكاريهاي خوب سران، معتمدان و بزرگان قبايل و طوايف با دستگاههاي امنيتي، انتظامي، قضايي و اجرايي تقدير كرد.

ايرنا
Share/Save/Bookmark