کد مطلب: 43045
 
دعوای خانوادگی با مرگ باجناق پایان گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از مرگ جوان ۲۸ ساله در یک نزاع خانوادگی خبر داد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۱
دعوای خانوادگی با مرگ باجناق پایان گرفت
 
به گزارش زاهدانه ، سرهنگ محسن اقبالیان فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ضمن تایید مرگ جوان ۲۸ ساله در یک نزاع خانوادگی، در تشریح این خبر گفت: در روز ۱۱ دی ماه در یکی از روستاهای نهاوند فردی ۳۰ساله با یکی از بستگان سببی خود (باجناق) به جهت اختلافات جزئی و بسیار پیش پاافتاده به صورت لفظی درگیر شده که این موضوع با دخالت یکی دیگر از اقوام تشدید می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به زمان درگیری و عدم حضورافراد بی‌طرف در محل، سه نفر درگیر با استفاده از اشیاء برنده و تیز شدیدا یکدیگر را کتک کاری و مضروب می‌کنند.

سرهنگ اقبالیان افزود: پس از اطلاع اهالی بلافاصله مجروحان به مراکز درمانی شهرستان منتقل که یکی از مجروحان در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از حادثه اقدامات لازم درخصوص تنظیم گزارش، هماهنگی قضایی و تحقیقات محلی انجام و ۲ نفر از افراد درگیر پس از درمان به محاکم قضایی معرفی و جسد متوفی نیز تحویل سردخانه بیمارستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خاطر نشان کرد: قطعا در زندگی هر فردی موضوعات و مباحثی مطرح می‌شود که ممکن است برخلاف رای و نظر او باشد و منجر به خشم وغضب وی شود اما توانایی در مهارخشم وغضب وکنترل رفتار فردی عامل مهمی است که بایستی همه افراد آنرا تجربه کنند و با ممارست فراگیرند، چراکه عدم کنترل خشم وغضب و استفاده از ابزاری همچون چاقو نه تنها پایان
خوشی نخواهد داشت بلکه پشیمانی و ندامتی در پی خواهد داشت که اغلب این پشیمانی هم سودی نداشته و از طرفی ممکن است مشابه این اتفاق چندین خانواده را دخیل در موضوع کند.
Share/Save/Bookmark