کد مطلب: 44206
 
رئیس‌جمهور چهارشنبه به اصفهان می‌رود+ جزئیات برنامه‌ها
عضو مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس از سیزدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به استان اصفهان خبر داد و گفت: این سفر تأکیدی بر همان مصوبات قبلی دارد زیرا حدود 60 پروژه در جداول بودجه‌ای و ردیف‌های استان اصفهان قرار داده شده که باید به اتمام برسند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۱
به گزارش زاهدانه ، "حمیدرضا فولادگر" نماینده اصفهان از سیزدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور به همراه اعضای هیئت دولت به استان اصفهان خبر داد و گفت: این سفر که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ( 15 و 16 بهمن ماه) انجام خواهد شد.

وی افزود: طبق روال سفرهای استانی دولت، رئیس‌جمهور در ابتدا با مردم اصفهان در میدان امام (ره) دیدار خواهد کرد.
 
عضو  مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس تصریح کرد: روحانی بعد از دیدار با مردم ملاقات‌هایی را با نمایندگان ایثارگران، نخبگان، روحانیون و توسعه استان نیز انجام خواهد داد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه افزود: احتمالاً رئیس‌جمهور 3 بازدید هم از پروژه‌های مرکز استان داشته باشد و بعد از آن اعضای هیئت دولت برای بازدید به شهرستان‌ها خواهند رفت.
 
وی با اشاره به اینکه سفر هیئت دولت به اصفهان تأکیدی بر همان مصوبات قبلی و اولویت‌ها در این استان دارد، گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور پروژه محور نیست یعنی این که دولت بخواهد پروژه جدیدی را افتتاح، کلنگ‌زنی و یا اعتباربخشی کند، زیرا هم شرایط بودجه و اعتبارات کشور این اجازه را نمی‌دهد و هم این که تعداد پروژه‌های نیمه تمام آن قدر بالاست که باید ابتدا آن‌ها به اتمام برسند.

نماینده اصفهان بیان داشت: حدود 60 پروژه در جداول بودجه‌ای و ردیف‌های استان اصفهان قرار داده شده است و طبق ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه و قانون 33 برنامه چهارم توسعه این پروژه‌ها باید پیش برود و در این سفر مدیران استان پیشنهادهای خود را در ارتباط با حمل و نقل شهری و برون‌شهری، تکمیل بیمارستان‌ها بیان خواهند کرد.

عضو  مجمع نمایندگان اصفهان خاطرنشان کرد: سفر رئیس‌جمهور به مرکز استان‌ها مورد اعتراض برخی نمایندگان شهرستانی قرار گرفته است اما به دلیل آنکه هیئت دولت به سایر شهرستان‌های هر استان سرکشی می‌کند بحث عدم توجه به شهرستان‌ها را منتفی می‌کند و بحث‌هایی همچون کم‌آبی و احداث جاده‌ها مختص به تمام استان است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark