کد مطلب: 33136
 
تشییع پیکر جانباز آزاده حاج محمد مشایخی در زاهدان برگزار شد+تصاویر
پیکرمطهر جانباز ازاده و رزمنده هشت سال دفاع مقدس حاج محمد مشایخی دربهشت محمد رسول الله (ص) زاهدان تشییع شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۸
تشییع پیکر جانباز آزاده حاج محمد مشایخی
 
تشییع پیکر جانباز آزاده حاج محمد مشایخی

به گزارش زاهدانه به نقل از  دادمردان، مراسم پیکر مطهر جانباز آزاده و رزمنده هشت سال دفاع مقدس روز گذشته ( 16 اردیبهشت ) توسط مردم پرشور زاهدان و مسئولین استانی در بهشت محمد رسول الله(ص) شهرستان زاهدان تشییع شد.

در این مراسم رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران  سیستان و بلوچستان  در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر عدم اعلام نشدن شهید محمد مشایخی گفت: در رابطه با شهادت یک سری قوانین خاص وجود دارد،مثلا اگر جانباز عزیزمان شیمیایی باشد پس از سیر مراحل اداری و تائید مراجع ذی صلاح این عزیزان شهید اعلام می شوند و از آنجایی که سیکل اداری این مراحل طولانی است ابتدا در قطعه صالحین دفن می شوند.

وی در ادامه افزود: طبق پیگیریهای انجام شده و مکاتبات با بنیاد شهید و امور ایثارگران تصمیم بر این شد پیکر جانباز حاج محمد مشایخی در قطعه صالحین بهشت محمد رسول الله (ص) زاهدان دفن شود.

در همین خصوص حجت السلام پور ذهبی اظهار داشت: محمد مشایخی آنقدر عزیز و بزرگوار بود که هر کجا دفن شود،همان جا خاک معطری خواهد بود و ایشان شهادت گونه از دنیا رفتند.

وی در پایان اذعان داشت: مهم نیست پیکر جانباز سرافراز در کجا دفن شود،مهم این است که با عزت و افتخار خیلی ستودنی به خاک سپرده شدند.

بمناسبت سومین روز عروج ملکوتی آزاده جانباز حاج محمد مشایخی مجلس ترحیمی روز پنج شنبه ۹۳/۲/۱۸ از ساعت ۴/۵ الی ۵/۵ بعدازظهر در محل مسجد الزهرا (س) واقع در شهرک آزادگان برگزار می گردد.

جانباز آزاده حاج محمد مشایخی

جانباز آزاده حاج محمد مشایخی

جانباز آزاده حاج محمد مشایخی

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark