کد مطلب: 62036
 
استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد:
تحولی مطلوب در سیستان و بلوچستان ایجاد کنید
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان بدانید؛ مسئولیت را برای خدمت به مردم گرفته‌اید بنابراین لازم است یک تحول مطلوب در استان ایجاد کنید.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۴
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، محمد کرمی در حاشیه سفر به دلگان و در دیدار با مردم روستای «چاه شور» این شهرستان بیان کرد: باید شبانه روز تلاش کرده و به مردم خدمت کنیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف نماییم.

وی افزود: با توجه به شرایط و ظرفیت‌های بی‌نظیر شهرستان دلگان برنامه‌های خوبی برای پیشرفت این منطقه داریم.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: اگر می‌گوییم این استان محرومیت دارد مقصر خود ما هستیم چرا که باید دائم کار و تلاش کنیم که این کار و تلاش عین عبادت است.

کرمی تصریح کرد: روستا‌ها برای ما یک از اولویت مهم محسوب می‌شود بنابراین نباید چیزی از شهر کم داشته باشند و در اولویت گازرسانی نیز قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ما با جدیت کار می‌کنیم و با هیچکس تعارف نداریم بنابراین قرار نیست که مردم معطل کار نکردن برخی از مسئولان شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: مهمترین وظیفه ما انجام کار مردم بوده لذا نباید مردم را معطل گذاشت بلکه لازم است خودمان به سراغ آنان برویم.

وی گفت: مسئولان باید بدانید؛ مسئولیت را برای خدمت به مردم گرفته‌اید بنابراین لازم است یک تحول مطلوب در استان ایجاد کنید.

کرمی با اشاره به ضرورت نوآوری تصریح کرد: باید شرکت‌های دانش بنیان را توسعه داد و در این راستا از ظرفیت جوانان نیز استفاده کرد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark