کد مطلب: 9
 
دکتر حسینعلی شهریاری
۱۳ آبان باید باشکوه تر از گذشته برگزار گردد
رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط موجود کشور باید یوم الله 13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۷
 
دکتر شهریاری
به گزارش زاهدانه ، « حسینعلی شهریاری» روز یکشنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره سالروز ۱۳ آبان با توجه به شرایط امروز کشور، افزود: با توجه به این که مذاکرات هسته ای در جریان است امسال باید مردم حضور باشکوهتری در مقایسه با دوره های گذشته داشته باشند.

شهریاری ادامه داد: نمایندگان ملت نیز همگام با مردم همیشه در صحنه در محل لانه جاسوسی آمریکا حضور خواهند داشت و در راهپیمایی این روز مشارکت خواهند کرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: شعار مرگ بر آمریکا را می توان مصداق اعوذ بالله من الشیطان الرجیم توصیف کرد.

شهریاری با اشاره به همزمانی ۱۳ آبان امسال با ایام محرم الحرام،گفت: جمهوری اسلامی ایران که نشات گرفته از آرمان ها و آموزه های دینی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است در این روز مردم با حضور گسترده تر خود در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

وی افزود: ۱۳ آبان همچنین پاسداشت خون شهیدان و دانش آموزانی است که برای حفاظت از انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران توسط دشمن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark