کد مطلب: 44775
 
خدمت بی منت از آموزه های شهدا است
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : شهدا بی منت جان خود را فدای دفاع از انقلاب کردند و خدمت بی منت را به ما آموختند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۲
 
سردار محسن انصاری
به گزارش زاهدانه ، سردار محسن انصاری در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت : این استان شهدای گرانقدر یرا تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و یاد و خاطره همه آنان را باید زنده نگه داشت .

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان داشت : دهه فجر بوی ایثار ، شهادت و تبعیت از امام و رهبری می دهد و به همین علت در تاریخ انقلاب ماندگار شده است .

وی گفت : انتظار شهدا از ما وفاداری به انقلاب ، تبعیت از رهبری و ولایت فقیه ، کفر ستیزی و مردم داری است و شهدا بی منت رفتند و جان خود را فدای کشور کردند و خدمت بی منت را به ما آموختند.

سردار انصاری افزود : این روحیه دین مداری و استکبار ستیزی ثمره خون شهدا است و امروز به برکت خون شهدا و راهنمایی های رهبر بزرگ انقلاب ما به قدرت اول منطقه تبدیل شده ایم و دشمن را در همه زمینه ها ناکام گذاشته ایم .

وی به اتحاد و همدلی اقوام در این استان اشاره کرد و افزود : امروز انسجام و همدلی بین اهل تشیع و تسنن به مراتب بیشتر از گذشته است که بزرگان طوایف نقش بسزایی در این امر داشته اند و این همدلی تمام نقشه های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را خنثی می کند .

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : سعی ما بر این است تا فرهنگ ایثار و شهادت طلبی را در جامعه نهادینه کنیم زیرا این فرهنگ پشتوانه امنیت ملی ماست .

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark