کد مطلب: 36765
 
جومونگ تبریز دستگیر شد
فرمانده انتظامی تبریز گفت: با اقدام مقتدرانه ماموران کلانتری 12 عباسی تبریز یکی از اوباش معروف که با شرارت‌های مکرر خود موجبات سلب آسایش مردم را به وجود آورده بود، دستگیر شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۵
جومونگ تبریز دستگیر شد
 
به گزارش زاهدانه ، سرهنگ فرهنگ نوروزی امروز  اظهار کرد: به گزارش عوامل کلانتری 12 عباسی در پی وقوع شرارت‌های مکرر در محله سیلاب و احمد‌آباد توسط فردی ملقب به علی جومونگ که موجبات ناآرامی و سلب آسایش اهالی را فراهم آورده بود موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در پی تماس شهروندان مبنی بر اینکه علی جومونگ مجدداً اقدام به عربده‌کشی و راهبندان در محله احمد‌آباد کرده است بلافاصله عوامل گشت در محل حاضر و فرد مذکور را پس از تعقیب و گریز دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.
 
این مقام انتظامی افزود: متهم از افراد شرور و اوباش محل است که با شرب خمرهای متعدد اقدام به تخریب اموال، ایجاد رعب و وحشت و عربده‌کشی می‌کرد.
 
نوروزی تصریح کرد: پلیس همواره همچون سدی مستحکم در برابر فرصت‌طلبان و افراد شرور که شرارت و بزهکاری را راهی برای کسب درآمد و شهرت قرار داده‌اند ایستاده است و هرگز اجازه خودنمایی به چنین افرادی را نخواهد داد.
 
فرمانده انتظامی تبریز گفت: دستگیری این فرد شرور موجبات رضایت و خشنودی اهالی محل و شهروندان را فراهم آورد و از نیروی انتظامی به جهت دستگیری وی تشکر کردند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark