کد مطلب: 34794
 
اتفاقات اخیر جهان اسلام یک فتنه بزرگ است
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان گفت: آنچه که اکنون در جهان اسلام دارد به وقوع می افتد یک فتنه بزرگ است که جهان اسلام را گرفتار کرده است .
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵
 
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : اول باید ریشه این فتنه مشخص شود و ببینیم که گروهی که به این فته دامن می زدند به کجا متصل هستند.

وی گفت : باید بدانیم که کشورهای مختلفی برای آسیب رساندن به کشورهایی که در خط اول مقدم مقاومت دفاع هستند دور هم جمع شدند و با حمایت از این افراد قصد ضربه زدن به اسلام را دارند .

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: باید توجه کرد این اقداماتی که اخیراً در کشورهای اسلامی مانند مصر ، سوریه ، فلسطین و عراق دارد صورت می گیرد برای اصلاح کشورهای اسلامی است یا برای برقراری امنیت در اسرائیل ، و این وظیفه همه روشنفکران و علما است که با شفاف سازی این مسائل را به مردم منتقل کنند .

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: به نظر می رسد یک نوع انحراف نگاه در جامعه اسلامی دارد بوجود می آید و علت آن بی توجهی بعضی دولتها به ملتها است که این امر سبب اینگونه اقدامات علیه دولتها شده و نتیجه آن این است که 70 یا 80 ملیت در یک کشور برای مقابله با حکومت و قانون شورش می کنند و این کج اندیشی توسط علما باید از بین برود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark