کد مطلب: 63099
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
همه ظرفیت‌ها را در جهت مدیریت سیلاب و ذخیره آب به کار گیریم
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید خداوند متعال را برای بارش رحمت الهی در استان شکرگزار باشیم و همه ظرفیت‌های خود را جهت مدیریت سیلاب و ذخیره‌سازی آب‌های سطحی به کار بگیریم.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۸
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» به نقل از روابط‌عمومی استانداری، محمد کرمی در نشست ستاد مدیریت بحران استان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان در محل فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد بیان کرد: از ابتدای وقوع سیلاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کردیم هیچ‌گونه آمار غلط یا نادرستی در اختیار مردم قرار ندهند و همه چیز را بادقت برآورد کرده و واقعیت را بیان کنند.

وی افزود: خوشبختانه از ابتدای وقوع سیلاب بلوچستان و مدیریت بحران همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، خدمات‌رسان و امدادی پای‌کار آمدند.

استاندار تصریح کرد: هیچ مشکلی در حوزه اعتبارات وجود ندارد و به همه دستگاه‌ها تأکید کردیم هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: اکیپ‌های بهداشتی در مناطقی که دچار سیلاب شده‌اند باید فعال باشد و هرگز قصور را از هیچ دستگاهی نخواهیم پذیرفت.

کرمی تشریح کرد: باتوجه‌به اینکه این مناطق مستعد سیلاب است باید به‌گونه‌ای مدیریت کنیم که در سنوات آتی نیز دچار مشکل نشویم.
 وی ادامه داد: باید خداوند متعال را برای بارش رحمت الهی در استان شکرگزار بوده و همه ظرفیت‌های خود را در جهت مدیریت سیلاب و ذخیره‌سازی آب‌ها به کار گیریم.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark