شاید نکته ای که نظر اکثریت را به خود جلب می کرد حضور دختران و زنان جوان در نمایشگاه برای فروش هرچه بیشتر اجناس بود؛اما استفاده ابزاری از زنان در نمایشگاه ها در چند وقت اخیر به صورت چشمگیری افزایش یافته است.
این افراد که به عنوان مانکن ها و فروشندگان لباس در نمایشگاههای مد و لباس و به خصوص عکاسی فعالیت دارند نقش به سزایی در افزایش فروش داشته و باعث شده اند سود خوبی عاید این افراد شود.
دخترانی با آرایشهای غلیظ و لباس های تنگ و چسبان که به صورت یکدست در غرفه ها منتظر مشتریان بودند.
نمایشگاه تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات میزبان مخاطبان اندک این حوزه بود و علی رغم تبلیغات قابل توجه باز هم نتوانست مخاطب چندانی جلب کند،جالب آنکه در پایان نمایشگاه، غرفهای از دید مخاطبان به عنوان غرفه برتر انتخاب شد که تنها استفاده ابزاری از دختران جوان در این غرفه مشهود بود.
در نهایت به نظر میرسد دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات که امسال برگزار شد، بیش از آنکه خدمات آن مورد توجه قرار گیرد، استفاده ابزاری از دختران جوان در این غرفه مورد توجه قرار گرفت؛ حال آنکه انتظار میرفت مسوولان برگزاری این نمایشگاه تذکرهای لازم در زمان برگزاری نمایشگاه را به مسوولان این شرکت میدادند و در نهایت معیارهایی مطلوب را برای انتخاب غرفهی برتر از دید مخاطبان مد نظر قرار میدادند.
انتهای پیام/