کد مطلب: 62578
 
ترور ناجوانمردانه رهبر در سال ۶۰؛
پیکره تاریخ ایران زخمی ترورهای گروهک منافقین است
حجم عظیمی از ترورها و کشتارها توسط گروهک‌های منافقین در دهه ۶۰ خسارت‌هایی را متوجه نظام جمهوری اسلامی کرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۵
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز آمریکا سردمدار جنایات مختلف در جهان است با اینکه همواره ادعای حمایت از حقوق بشر را دارد و این جنایت‌ها بر کسی پوشیده نیست همواره با سیاه نمایی سعی دارد تا هویت پوشالی خود را پنهان کند وظیفه همه ما باید بیان و تکرار جنایت‌های آمریکای ملعون باشد.

باید همواره جنایات استکبار جهانی آمریکا مرور شود تا مردم دنیا این ظلم و ستم را فراموش نکنند، اقدامات خصمانه آمریکا می‌توان به حملات نظامی به سایر کشورها، انواع بمباران‌های شیمیایی، حمایت از گروهک‌های تروریست اشاره کرد.

این کشور همواره سعی دارد در امور داخلی سایر کشورها دخالت کند و با ایجاد کودتای‌های مختلف شورش را در کشورهای مختلف رقم بزند.

ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز هیچگاه از اقدامات آمریکا درامان نبوده و همواره سعی کرده است با اقدامات مختلف به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کند.

با نگاهی به تاریخ می‌توان نقش اصلی آمریکا را در ترورهای مختلف داخل کشور یافت از جمله این موارد بمب‌گذاری سال ۶۰ در مسجد ابوذر تهران بود.

در ۶ تیر ماه سال ۶۰ گروهک منافقین با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب تازه نفس برنامه‌ریزی کردند، گروهک منافقین با همکاری امریکا در مسجد ابوذر بمبی را در ضبط صوت کار گذاشتند که هنگام سخنرانی این بمب منفجر شد.

مقام معظم رهبری از این سو قصد که ممکن بود به مرگ ایشان بیانجامد به لطف الهی جان سالم به در بردند ولی جراحات بسیاری را متحمل شدند و با آسیب شدید عصب دست راست دچار مشکل حرکتی از ناحیه دست راست شدند.

آیت الله خامنه به لطف خداوند از این اتفاق جان سالم به در بردند و خداوند ایشان را ذخیره‌ای برای انقلاب اسلامی نگه داشتند، امثال این جنایت برای آسیب به نظام و ایجاد ترس در بین مردم بسیار اتفاق افتاد که منجر به قوی شدن مردم و اتحاد بین نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم شد.

آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان ذخیره‌ای برای انقلاب اسلامی باقی ماندند

حجت‌الاسلام سیدخلیل حسینی، امام جمعه موقت زاهدان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سازمان مجاهدین خلق که خود را صاحب این انقلاب میدانست به ناحق سهم خاصی را از این نظام و انقلاب مطالبه کرد.

وی افزود: زمانی‌که در اینباره توفیقی پیدا نکردند دست به قیام‌ها و ترورهای مفتضحانه با همکاری غرب زد مقابل ملت بزرگ ایران ایستاد و با ترور شخصیت‌های مختلف سعی در نابودی ایران و نظلم اسلامی داشت.

امام جمعه موقت زاهدان اذعان کرد: از جمله ترورهای که انجام دادند در سال ۶۰ انفجار در ایران و ترور ناجوانمردانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد ابوذر بود.

وی ادامه داد: قطعاً آمریکا در همه مسائل و مشکلات پیش آمده در نظام جمهوری اسلامی نقش اصلی و تأثیرگذار را دارد و برنامه‌ریزی برای این ترورها نیز سازمان سیا و سازمان‌های منحرف آمریکا نقش راهبردی داشته‌اند.

حسینی با اشاره به جنایت‌های آمریکا خاطر نشان کرد: تأمین از این گروهک‌ها، حمایت در سطح بین‌اللملی از منافقین از جمله کارهای است که آمریکا انجام داده و همچنان انجام می‌دهد.

وی در پایان گفت: ترور اصلی که در مسجد ابوذر اتفاق افتاد خدای متعالی جان رهبر معظم انقلاب را حفظ نمود و ضمن اینکه‌ ایشان نتوانستند در روز هفتم حضور داشته باشند به عنوان ذخیره‌ای برای انقلاب اسلامی باقی ماندند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark