کد مطلب: 44398
 
ادامه رفت و برگشت‌‌های سرمربی مسجد سلیمان در مقابل صبا
در ادامه بازی‌های هفته نونزدهم لیگ برتر فوتبال امروز دو دیدار برگزار می‌شود و مابقی‌ بازی‌ها هم روز جمعه‌ انجام می‌شود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
ادامه رفت و برگشت‌‌های سرمربی مسجد سلیمان در مقابل صبا
 
به گزارش زاهدانه ، هفته نونزدهم‌ لیگ برتر فوتبال امروز با انجام دو دیدار پیگیری می‌شود که نفت مسجد سلیمان میزبان صبا است و راه آهن از ذوب آهن پذیرایی می‌کند.
 
** نفت مسجد‌ سلیمان- صبا

نفتی‌ها به دنبال برد در این بازی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان‌ ساعت 15:30 در ورزشگاه‌ شهید بهنام محمودی میزبان تیم صبای قم است.
 
تیم نفت مسجد سلیمان‌ شرایط مناسبی ندارد، بهروز مکوندی‌ بعد از مساوی‌ مقابل پیکان در هفته گذشته به علت مشکلات مالی از سمت خود استعفا‌ کرد اما استعفایش‌ مورد موافقت قرار نگرفت تا همچنان سرمربی‌نفت باقی بماند.
 
اگر نفت مسجد سلیمان بتواند صبا را شکست دهد ممکن است دو پله در جدول صعود کند و به رتبه سیزدهم برسد بر این اساس نفتی‌ها به برد این بازی نیاز مبرم دارند.
 
 در آن سوی میدان، تیم صبای قم با 25 امتیاز در رده هفتم است و دغدغه‌ آن چنانی برای بردن این بازی ندارد. به هرحال این بازی برای نفتی‌ها خیلی‌ مهم است چرا که در صورت شکست یا تساوی امیدهایشان برای بقا در لیگ کمرنگ تر از گذشته می‌شود اما با کسب سه امتیاز به ماندن در لیگ برتر امیدوار می‌شوند.

ایوب کلانتری به علت محرومیت نمی‌تواند تیم سبای قم را در این بازی همراهی کند.

**راه آهن- ذوب آهن؛ کار سخت لوکوموتیورانان برابر ذوبی‌ها

تیم فوتبال راه آهن ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی تهران پذیرای تیم فوتبال ذوب آهن است. تیم ریشه دار راه آهن این روزها وضعیت خوبی ندارد این تیم با مشکلات مالی، مدیریتی، مالکیتی و حتی قراردادهای 12 هزار تومانی برخی از بازیکنانش روبرو است. بنابراین این تیم کار سختی مقابل ذوب آهنی دارد که هفته گذشته توانست پرسپولیس را شکست بدهد و به رده هشتم صعود کند به هر حال باشگاه ذوب آهن بدون حاشیه و منسجم در لیگ برتر دارد فعالیت می‌کند.

تیم راه آهن با 10 شکست بیشترین باخت را تا الان در لیگ برتر به نام خود ثبت کرده است بر این اساس بعید است شاگردان لطیفی بتوانند تیم جوان و با تکنیک ذوب آهن را شکست بدهند. به هر حال راه آهنی‌هامی‌دانند که در صورت باخت یا مساوی وضعیتشان در جدول بدتر خواهد شد.

سیامک کوهنورد و ابراهیم کریمی به علت محرومیت نمی‌توانند تیم راه آهن را دراین بازی همراهی کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark