کد مطلب: 41364
 
زور روسیه به صمیمی نرسید / چرا این بار خسوس پنج نفره نکرد؟؟
تیم های ملی فوتسال بزرگسالان ایران و روسیه در دومین دیدار تدارکاتی نیز به تساوی بدون گل رسیدند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۳
به گزارش زاهدانه ، دیدار دوم تیم های بزرگسالان ایران و روسیه در شهر قم و در ورزشگاه شهید حیدریان به انجام رسید و در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار که با حضور چهره های فوتسالی نظیر حسین شمس و علیرضا رعدی و سید رضا افتخاری رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و مقامات استانی قم برگزار می شد، تیم ایران در نیمه اول بهتر از میهمان خود بود و اختیار بازی را در دست داشت اما رقابت دو تیم با خطرات کمی از سوی دو تیم پیگیری شد و در پایان نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
 
در نیمه دوم اما تیم روسیه کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و با حضور مداوم در زمین ایران خطرات بسیاری روی دروازه ایران ایجاد کرد که هر بار درخشش علیرضا صمیمی دروازبان خوب ایران مانع از گلزنی تیم چهارم جهان شد. البته تیم ایران هم موقعیت های خوبی از ضدحملات خود بدست آورد که بی نتیجه ماند .
 
بدین ترتیب هر دو بازی ایران و روسیه با تساوی به پایان رسید .
 
اما سوالی که پس از این دیدار باید از سرمربی تیم ایران پرسید این است که با وجود اینکه اعلام کرده بود در شرایط مشابه بازی کلمیبا که با تساوی پیگیری شود از سیستم پنج نفره استفاده می کند تا روحیه برد را به تیم خود القا کند، چرا در این دیدار به این تاکتیک مورد علاقه اش روی نیاورد.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark