کد مطلب: 60345
 
یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان بیان کرد؛
سپاه پاسداران پرچمدار مقابله با کرونا و محرومیت زدایی/ لزوم مشارکت نهادهای انقلابی در خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر در استان
ناصر گرگیج گفت: مردم از خدمات سپاه در حوزه های مختلف به خصوص کرونا راضی هستند، تاکنون کارهای زیادی در راستای مقابله با این بیماری توسط بسیجیان انجام شده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۶
 
ناصر گرگیج یکی دیگر از سران طوایف سیستان و بلوچستان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد:سپاه خدمات بیشماری از شروع بیماری کرونا داشته و سعی کرده تا با کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، کمک به خانواده های آسیب دیده از این ویروس و واکسیناسیون به مقابله با بیماری منحوس بپردازد.

وی افزود: مردم از خدمات سپاه در حوزه های مختلف به خصوص کرونا راضی هستند، تاکنون کارهای زیادی ر راستای مقابله با این بیماری توسط بسیجیان انجام شده و از آنجائیکه مردم حاشیه نشین و کم بضاعت بیشتر در معرض آسیب قرار دارند این کمک ها می تواند گره ای از مشکلات آنان باز کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده ها در این ایام کرونا بیکار شده اند و اقتصاد خانوار آسیب دیده است در این مدت سپاه و بسیج توانسته اند با کمک به این افراد، از مشکلات آنها کاسته و گره گشای دردمندان باشند.


گرگیج تاکید کرد: محرومیت زدایی در نقاط محروم و اشتغال زایی برای جوانان به خصوص در روستا از اقدامات قابل تحسین سپاه و بسیج در استان است که این فرزندان ایران اسلامي با روحیه جهادی و انقلابی در مسیر خدمت به محرومین حرکت می‌کنند و پرچم‌دار مبارزه با محرومیت و فقر در مناطق محروم هستند.

وی ادامه داد: خانواده های کم بضاعت در این ایام احتیاج به حمایت بیشتر نهادهای مختلف و انقلابی مانند سپاه و بسیج دارند و لازم است تا همه نهادها و خیران در این مسیر به کمک آنها بشتابند تا اقشار آسیب پذیر زیر فشار اقتصادی ناشی از ویروس کرونا بیش از این لطمه نبینند و حرکت جهادی بسیجیان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark