کد مطلب: 36513
 
کشورهای به ظاهر اسلامی منابع خود را صرف کشتار مردم غزه نکنند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حدود یک ماه از تجاوزات و تهاجمات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه می‌گذرد اما مجامع بین‌المللی و برخی کشورهای به ظاهر اسلامی در سکوت مرگباری به سر می‌برند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۸
کشورهای به ظاهر اسلامی منابع خود را صرف کشتار مردم غزه نکنند
 
به گزارش زاهدانه ، "سید حسین نقوی‌حسینی" نماینده مردم ورامین، پیشوا در مجلس با اشاره به بحران غزه، اظهار داشت: در غزه نوعی نسل كشي در حال جريان است، اما در طول اين يك ماه شاهد هیچ‌گونه اظهار نظر و دلسوزی از سوي "بان‌کی‌مون" دبیرکل سازمان ملل متحد، نبودیم اما بعد از بمباران مدرسه از سوی رژیم‌صهیونیستی به سازمان ملل اعتراض کرده، با این وجود باز هم مردم غزه را محکوم کرده است.  
 
وی با اشاره به سکوت یک ماهه مرگبار مجامع بین‌المللی و مرتجعین عرب ادامه داد: كشورهای به ظاهر مسلمان عربی،  به جای دفاع از مردم غزه،  پول و  امکانات نظامی خود را صرف تروریست‌هایی می‌کنند که مسلمان‌ها را می‌کشند و در‌ واقع منابع آن‌ها علیه اسلام استفاده می‌شود.  
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول این یک ماه تلاش‌ها و اقدامات  بسیاری را در جهت حمايت از مردم غزه انجام داده است که برگزاری نشست کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد و اجلاس تروئیکای بین‌المجالس در تهران از آن جمله‌اند، هم‌چنین مقام معظم رهبری ضرورت مسلح کردن کرانه باختری و حمايت از مردم غزه را اعلام کردند.
 
نماینده مردم ورامین گفت: شورای امنیت سازمان ملل علی‌رغم این که می‌تواند اقدام عملی بر توقف کشتار مردم در غزه كند، هیچ‌گونه عکس‌العملی نشان نمی‌دهد.

نقوی‌حسینی در پایان خاطر نشان کرد: حدود یک ماه از تجاوزات و تهاجمات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه می‌گذرد اما مجامع بین‌المللی و برخی کشورهای به ظاهر  اسلامی در سکوت مرگباری به سر می‌برند.
 
انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark