کد مطلب: 32563
 
سیستان و بلوچستان از نظر استراتژیکی اهمیت دارد /چهره استان را تغییر می‌دهیم
رییس جمهور منتخب مردم در اولین دور سفر های استانی خود وارد سیستان و بلوچستان شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۵
 
حاشیه های حضور کاروان تدبیر و امید در شهر زاهدان
به گزارش زاهدانه، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد و سومین سفر استانی خود را در دیار نخل و کویر کلید زد.
رئیس‌جمهور به منظور سومین سفر استانی دولت دقایقی پیش با استقبال آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی استاندار و جمعی از مسئولان وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.
روحانی پس از استقبال مردم از میدان خاتم تا ورزشگاه 17 شهریور با حضور در جمع مردم زاهدان در این ورزشگاه به سخنرانی می‌پردازد.
حسن روحانی طی سفری 2 روزه در استان سیستان و بلوچستان دیدارهای مختلفی با علما، روحانیون، سرمایه گذاران و مسئولان استان خواهد داشت.
رئیس جمهور در ادامه دیداری با ایثارگران و منتخبان استان و همچنین جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران خواهد داشت.
آخرین برنامه رئیس‌جمهور در روز اول سفر استانی دولت به سیستان و بلوچستان نشستی با علمای اهل تشیع و تسنن استان خواهند بود.
تعدادی از وزرا از جمله وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی، رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.
دولت برنامه هایی خوبی برای توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان دارد/چهره استان را تغییر می‌دهیم
رئیس جمهور گفت: دولت برنامه هایی خوبی برای توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان دارد.
دکتر حسن روحانی در فرودگاه زاهدان اظهار داشت: این استان اهمیت زیادی از نظر استراتژیکی دارد و مردمان این استان در طول تاریخ حافظ مرزهای شرق کشور بودند لذا دولت برنامه هایی خوبی برای توسعه و آبادانی این استان دارد.
وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان با طرح هایی که دولت تدبیر و امید در این استان مدنظر دارد تا پایان دولت تدبیر و امید چهره این استان تغییر خواهد کرد.
روحانی بیان کرد: تلاش دولت و مردم این است که این استان را به سمت توسعه و آبادانی بیشتر که شایسته مردم این استان است راهنمایی و هدایت نماییم.

در حال بروز رسانی...
Share/Save/Bookmark
مرجع : عصرهامون