کد مطلب: 62233
 
رئیس پلیس راه شمال سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد:
آموزش فرهنگ ترافیکی به ۶۰۰ دانش‌آموز حاشیه راه‌های زاهدان
رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از آموزش فرهنگ ترافیک به ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی مدارس حاشیه راه زاهدان در سالجاری خبر داد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۳
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، مهدی خمر با اشاره به اینکه تلاش همه ما باید در جهت افزایش ضریب ایمنی و کاهش آسیب‌ها باشد، بیان کرد: آنچه دانش‌آموز در دوران ابتدایی فرا می‌گیرد همواره در یاد او خواهد ماند.

وی افزود: با توجه به اینکه حوادث جاده‌ای و سوانح ترافیکی به عنوان عامل مهمی در مرگ و میر‌ها محسوب می‌شود نیاز است پلیس اهتمام ویژه‌ای در کاهش این مخاطرات از طریق ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه دارد.

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: مسائل ترافیکی را باید در سنین کودکی آموزش داد تا این مهم در جامعه نهادینه شود تا در آینده شاهد نظم و انضباط ترافیکی بیشتری در سطح جامعه باشیم.

خمر با بیان اینکه مدرسه منشأ بسیاری از عادات و رفتار‌ها در دوره کودکی است که در بزرگسالی تکامل و بروز پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگ‌سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه طی بلند مدت است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل و نقل جاده‌ای نشان خواهد داد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark