کد مطلب: 45488
 
تصویب طرح توانمندسازی روستاییان و مناطق محروم و مرزی در شورای عالی اشتغال
معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یکی از بزرگترین مشکلات را در بحث نیروهای حق التدریس عنوان کرد و گفت : با پیگیریهای به عمل آمده خوشبختانه 4 هزار و 376 مربی حق‌التدریسی در سطح کشور استخدام می‌شوند که سهم سیستان و بلوچستان از این تعداد 169 نفر است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۱
تصویب طرح توانمندسازی روستاییان و مناطق محروم و مرزی در شورای عالی اشتغال
 
به گزارش خبرنگار زاهدانه، معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از تصویب دو طرح بزرگ که شامل استان سیستان و بلوچستان نیز می شود خبر داد و افزود : طرح توانمندسازی روستائیان و مناطق محروم و مرزی و طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان در شورای عالی اشتغال به تصویب رسید و مورد توجه مجلس نیز قرار گرفت .

کیایی با اشاره به برگزاری آزمون های هماهنگ گفت : در شورای سنجش مصوب شد که آزمون الکترونیکی نیز برگزار شود تا در روند کار کسانی که نیاز دارند زودتر گواهینامه دریافت کنند تسریع شود .

وی در خصوص صدور متفاوت احکام نیروهای قراردادی در استان های مختلف بیان کرد: با توجه به اختلاف بسیار زیاد بین احکام صادره مربوط به نیروهای قراردادی در استانهای مختلف ،بر آن شدیم تا تمامی نیروهای مذکور را کددار نموده که خوشبختانه با همکاری سازمان مدیریت شناسه دار نیز شدند .
معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یکی از بزرگترین مشکلات را در بحث نیروهای حق التدریس عنوان کرد و گفت : با پیگیریهای بعمل آمده خوشبختانه 4 هزار و 376 مربی حق‌التدریسی در سطح کشور استخدام می‌شوند که سهم سیستان و بلوچستان از این تعداد 169 نفر است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark