کد مطلب: 41428
 
اعزام نخستین گروه زائران عمره مفرده از فردا/ اعزام زائران از 21 ایستگاه پروازی
رئیس سازمان حج و زیارت گفت:‌ فردا 13 آذر نخستین گروه از زائران عمره مفرده سال 93-94 به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۸
اعزام نخستین گروه زائران عمره مفرده از فردا/ اعزام زائران از 21 ایستگاه پروازی
 
به گزارش زاهدانه ، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز زائران به عمره مفرده گفت:اعزام نخستین گروه از زائران خانه خدا در عمره مفرده سال 93-94 فردا با سه پرواز از ایستگاه پروازی تهران آغاز می‌شود.

وی در ادامه افزود: نخستین گروه از زائران عمره مفرده راس ساعت 13و 30دقیقه از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به سرزمین وحی پرواز می‌کنند.
 
اوحدی همچنین اظهار داشت:‌هر پرواز حامل 2تا 3 کاروان است به این ترتیب 8کاوران در نخستین روز اعزام به عمره، به سرزمین وحی اعزام می‌شود.
 
رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد:‌ امسال برای نخستین بار با اضافه شدن 2ایستگاه پروازی زائران خانه خدا از 21ایستگاه پروازی به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف می‌شوند.
 
وی با اشاره به این که امسال برای دومین بار اعزام زائران عمره مفرده از نیمه  نخست ماه صفر آغاز می‌شود بیان داشت:‌اعزام‌های مرحله اول عمره تا 20اسفند ادامه دارد.
 
رئیس سازمان حج و زیارت خاطر نشان کرد: در عمره امسال تمهیدات برای اعزام 750هزار زائر به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است اما در صورت ایجاد شرایط لازم و مورد نظر سازمان حج و زیارت از سوی عربستان، این عدد قابل افزایش است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark