کد مطلب: 40708
 
تفکر بسیج ما را در همه بحرانها به موفقیت رساند
امام جمعه موقت زاهدان گفت : مدل تفکر بسیجی توانسته است ما را در همه بحران‌ها به موفقیت برساند و با دفع آرزوهای بزرگ دشمن به آرمان‌های بزرگ ملت ایران جامه عمل بپوشاند.
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۳
 
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی
به گزارش زاهدانه ، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرده است که هرچقدر به ملت ایران فشار بیاورند، این ملت در برابر این فشارها مقاوم‌تر می شوند.

وی تصریح کرد: توافق یا عدم توافق در زمینه هسته‌ای هیچ تغییری در رفتار ملت ایران نسبت به آمریکا ایجاد نخواهد کرد. زیاده‌خواهی امریکا و متعهدانش در این مذاکرات باعث شده که این مذاکرات به نتیجه قطعی نرسد.

وی اضافه کرد: روزهای سرنوشت سازی در پیش است، بهانه گیری مانع توافق شده ، مشخص نیست طی دو روز آینده چه اتفاقی رخ دهد.

وی بیان کرد: هنوز مذاکره هسته ای تمام نشده است، موضوع حقوق بشر را مطرح کردند ، می خواهند مردم و نظام را از این بابت تحت فشار قرار دهند.

خطیب موقت نماز جمعه زاهدان تاکید کرد: قرار نیست با توافق یا نرسیدن به توافق چیزی اتفاق بیفتد، مگر در 35سال تحریم چه کردند که بخواهند در آینده عمل کنند.

وی ادامه داد: تحریم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و هنوز هم ادامه دارد ، اگر گروه 1+ 5حاضر به ادامه مذاکره شد، به دنبال هیاهو و تبلیغات منفی علیه نظام و مردم ایران است.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: تا زمانی که استکبار، استکبار است و مردم ایران اسکتبار ستیز باشند، مشکل با غرب همچنان به قوت خود باقی است.

حجت الاسلام حمیدی در ادامه با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که ریشه آن در نظام اسلامی رشد کرد و تثبیت شد، و در برهه های مختلف بویژه دفاع مقدس بیشترین نقش را ایفا کرد.

وی اضافه کرد: تمامی دستاوردهای سازندگی، علمی و فناوری ایران مرهون فرهنگ و بصیرت بسیجی است و در سایه فرهنگ بسیجی در عرصه های مختلف به پیشرفت های زیادی دست یافته ایم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد رشد شاخه های بسیج در سوریه، لبنان، عراق و غزه هستیم تصریح کرد: بسیج به قشر خاصی تعلق ندارد زیرا، تفکر بسیجی یک فرهنگ است و همه ارکان نظام از جمله نیروهای مسلح، حوزه ها و دانشگاهها بسیجی هستند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark