کد مطلب: 62975
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
انقلاب اسلامی ادامه حرکت انبیا است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امام فرمود ما برای پیاده‌کردن اسلام ناب محمدی آمدیم و انقلاب اسلامی ادامه حرکت انبیا است و مجموعه شیاطین مقابل جمهوری اسلامی هستند.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۳
 
محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: پیامبر اسلام راه رسم عاشقی و عاشق خدا شدن را به همه ما یاد داد انقلاب اسلامی ادامه حرکت انبیا است، امام فرمود ما برای پیاده‌کردن اسلام ناب محمدی آمدیم البته مجموعه شیاطین نیز برای مقابله با جمهوری اسلامی به میدان آمدند.

وی ادامه داد: نیرنگ دشمنان به فرمان قرآن به خود آنان برگشت، دشمنان از طراحی جنگ‌ها، تحریم در حوزه اجتماعی، اقتصادی در همه حوزه‌ها تلاش کردند و انقلاب روزبه‌روز پیش رفت اگر آموزی برادران ما در سوریه، یمن، غزه در میدان ایستادن و با همه شیاطین در حال مقابله هستند صهیونیست با صراحت اعلام‌کردن سر این مقاومت جمهوری اسلامی است.

استاندار تصریح کرد: آنان تا جایی که بتوانند در ایران اقدام می‌کنند؛ اما ملت ایران بینا و بصیر است و نقشه‌های دشمن را نقش‌برآب می‌کند دشمن در تلاش است در جنگ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با القای ناامیدی سعی دارد مردم را از میدان خارج کند اما نمی‌دانم مردم و جوانان یا همه وجود ایستادند.

وی افزود: نقشه‌های دشمن را نقش‌برآب می‌کند دشمن در تلاش است و از هیچ‌چیز واهمه ندارد در جنگ شناختی با دو وسیله رسانه و فضای مجازی سعی دارد یاس و ناامیدی را القا کند؛ اما این مردم حتی جلوتر از مسئولان است.

کرمی تشریح کرد: دشمن راحت نمی‌شوند؛ زیرا دشمن‌رو به افول است در حال دست‌وپازدن است تا نابود نشود امروز می‌بینم غزه محکم ایستاده است کسی که خدا را دارد عالم را در دست دارد.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات بسیار مهم در همه موضوعات و حتی بخش‌های زیر ساختی در استان طرح‌های عظیم ابی، برق‌رسانی، فیبر نوری و... در استان به‌سرعت پیش می‌رود و هیچ‌چیز مانعی برای ما نیست که همه این از فضل الهی است؛ اما مشارکت مردم نیز باید بیشتر شود.

استاندار اذعان کرد: در استان‌ها ظرفیت زیادی داریم برای اقتصاد معادن و اقتصاد دیجیتال دانشگاه‌ها که محور توسعه هستند و شرکت‌های دانش‌بنیان درحال‌توسعه است باید در عرصه‌های بزرگ وارد شود.

وی افزود: آموزش پرورش مجموعه راهبردی است و دانشگاه‌ها که خلاقیت و نوآوری می‌تواند تحول عظیمی ایجاد شود هم مهارت‌محوری شوند و نگاه تولید داشته باشند فرد فارغ تحصیل بتواند چندین شغل ایجاد کند.

کرمی در پایان گفت: هرکجا انسجام، وحدت و برادری باشد موفقیت است؛ ولی در جایی که نباشد گناه و بی‌برکتی می‌آید قرآن می‌فرماید وقتی به خدا وصل شدید هیچ فاصله‌ای نیست.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark