کد مطلب: 51805
 
امام جمعه موقت زاهدان:
بزرگترین سرمایه دولت و نظام، پشتوانه مردمی است/ دولت مبارزه با قاچاق کالا و واردات را ساماندهی کند
امام جمعه موقت زاهدان بزرگترین سرمایه دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را پشتوانه مردمی عنوان کرد.
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۷
 
به گزارش زاهدانه، حجت الاسلام ایراهیم حمیدی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زاهدان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر دو عنصر ارزشمند و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران بودند، اظهار داشت: هفته دولت یادآور دو خدمت‌گزار و شخصیت برجسته‌ای است که در مدت کوتاه دوران خدمت خویش کارهای ارزشمند و ماندگاری را انجام دادند و هنوز جامعه و کشور شاهد آثار این خدمات بسیار عالی است.
وی با بیان اینکه خون پاک این 2 شهید بزرگوار عاملی برای رشد انقلاب و از بین بردن چهره نفاق در کشور شده است، گفت: امروز هر کس در هر مقام، جایگاه و لباسی که به نظام خدمت می‌کند باید شیوه و منش زندگی شهیدان رجایی و باهنر الگوی خود قرار دهد.
امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی خدمات و دستاوردهای خوبی در این استان داشته که مسئولان باید آنها را در هفته دولت برای مردم بازگو کنند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به توسعه تولید و صنعت در کشور بیان کرد: دولت مبارزه با قاچاق کالا و واردات را ساماندهی کند تا تولید و صنعت در کشور جایگاه واقعی خود را بیابد و در توسعه اشتغال اثرگذار باشد.
حمیدی بزرگترین سرمایه دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را پشتوانه مردمی عنوان کرد و گفت: مردم ولي نعمتان ما هستند و هرچه براي اين ملت شريف كار شود باز هم كم است.
وی در پایان خدمات نظام جمهوری اسلامی و پيوند ملت و دولت را نشانه بارز همبستگی ملی در ایران عنوان کرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark