کد مطلب: 62957
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای پیشرفت و توسعه باید بهره‌برداری کرد
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خداوند ثروت عظیمی به این منطقه داده؛ بنابراین باید شرکت‌های دانش‌بنیان و نیروهای جوان، خلاق و متفکر به میدان بیایند و از این ظرفیت‌ها در راستای پیشرفت و توسعه استان بهره‌برداری کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۴
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، فراوری مواد معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته در زاهدان بیان کرد: امروز در این نمایشگاه از سراسر کشور مسئولان کارخانه‌های نوآوری حضور دارند.

 وی ادامه داد: در این نمایشگاه شاهد فعالیت بخش پارک علم و فناوری هستیم، فناوری و به‌ویژه نوآوری در حوزه معادن سیستان و بلوچستان بسیار مهم است.
 استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نوآوری باید در جهت بهره‌برداری بهتر از معادن و حذف باطله‌های معادن در این استان باشد.

کرمی اذعان کرد: امروز شاهد حضور همه استان‌های فعال در بخش معادن در نمایشگاه تخصصی معدن هستیم، این نمایشگاه فرصت خوبی برای هم‌افزایی استان‌هاست.

وی در پایان گفت: در این نمایشگاه در کنار شرکت‌ها و واحدهای تولیدی برتر سیستان و بلوچستان، هلدینگ‌های برتر معدنی کشور از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی حضور دارند.

گفتنی است این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های زاهدان از ساعت ۱۶ الی ۲۲ جهت حضور مردم عزیز استان و علاقه‌مندان برقرار است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark