کد مطلب: 62949
 
رئیس بسیج مستضعفین:
پیروزی انقلاب اسلامی نقطه تحولی در تاریخ بشریت است
رئیس بسیج مستضعفین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه تحولی در تاریخ بشریت است و آن‌چنان بزرگ است که در فکر نمی‌گنجد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، سردار غلامرضا سلیمانی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه تحولی در تاریخ بشری است و مسئله ساده‌ای نیست آن‌چنان بزرگ است که پیروزی‌های بزرگی را همچنان کسی می‌کند که در فکر نمی‌گنجد.

وی ادامه داد: دوران رنسانس نقطه تحولی انقطاعی بین انسان و خداوند متعال ایجاد کرد مسیر بشر را تغییر دادند و دین را ماده مخدر برای مردم دانستند که پشت آن یهودیان و صهیونیست هستند.

رئیس بسیج مستضعفین تصریح کرد: انقلاب اسلامی آمد و آن انقطاع ایجاد شده را بین انسان و خداوند متصل کرد یک شاهراه جدید ایجاد شد برای سعادت و آزادی آورد و اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی گسترش یافت.

وی افزود: این تحول را انقلاب اسلامی ایجاد کرد و دشمن تمام ظرفیت خود را با علم به توانایی این انقلاب بکار گرفت و گسترده‌ترین تحریم‌ها و جنگ‌های اقتصادی را علیه ملت ایران به راه انداخت در هیچ کجای دنیا غیر
درگذشته مجوز مرغداری صادر نمی‌شد؛ ولی اکنون یک هزار و ۱۰۰ مجوز برای پرورش طیور داده شده است
از ایران تحریم دارویی وجود ندارد.

اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را یکی پس از دیگری فتح می‌کند
سردار سلیمانی تشریح کرد: ملت ایران توانست به پیروزی‌های بزرگی برسد امام راحل فرمودند که قرن آینده از آن اسلام است و اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را یکی پس از دیگری فتح می‌کند اتفاقات بزرگ پیشروی مسلمان است.

وی ادامه داد: ما کشوری برخوردار هستیم و هفت درصد منابع شناخته شده جهان را در برداریم و با موقعیت بسیار حساسی است دریا، کویر و مرزها فرصتی است که باید از آن استفاده شود.

رئیس بسیج مستضعفین اذعان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به سیستان و بلوچستان به‌صورت استثنایی نگاه مثبت و توجه عملی همه‌جانبه نسبت به این استان دارد و سپاه نیز ثابت کرده است که قصد خدمت گسترده به این استان را دارد.

باید از درون تهدید فرصت را خلق کرد
وی افزود: مسائل استان دو بخش فرهنگی و اجتماعی و توسعه این بخش باید تکمیل شود و از این فرصت‌های فرهنگی استفاده شود در این جنگ اقتصادی باید فرصت‌ها را ایجاد کنیم هنر سردار شهید حاج‌قاسم از درون تهدید فرصت را خلق کرد داعش می‌توانست برای جهان اسلام بسیار شرایط سختی را ایجاد کند و هنر سردار ایجاد جبهه مقاومت بود که این جبهه را خلق کرد.

سردار سلیمانی عنوان کرد: ما در جنگ اقتصادی هستیم و از ابعاد مهم جنگ نرم، جنگ اقتصادی است و دشمنان به‌خصوص
این استان از استان‌های برجسته در بحث انتخابات و مشارکت است، علما، متنفذین شخصیت‌های برجسته در استان باید مردم و گروه‌های به مشارکت در انتخابات باید دعوت کنند و گره‌های ذهنی افراد باز شود.
آمریکا امید داشت که در این جنگ ما را شکست دهد که چند سالی است در این مورد ناامید و دچار فروپاشی ذهنی شده است.

وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان در چند بخش قابلیت استثنایی دارد ظرفیت معادن و کشاورزی بی‌نظیر است اکنون صادرات بی‌نظیری از خرما به کشورهای اروپایی داریم.

وی ادامه داد: ظرفیت دریایی و اقتصاد دریایی فرصت بسیار مطلوبی است یا به‌عنوان‌مثال درگذشته مجوز مرغداری صادر نمی‌شد؛ ولی اکنون یک هزار و ۱۰۰ مجوز برای پرورش طیور داده شده است ظرفیت تعاون بسیج نیز برای توسعه بیشتر به میدان می‌آید.

سردار سلیمانی مطرح کرد: مردم در سیاست، فرهنگ، اقتصاد در دفاع از کشور باید حضور داشته باشند وظیفه دستگاه‌ها نیز مانع‌زدایی است در حوزه معدن چندین معدن غیرفعال، در بخش خصوصی وجود داشت که اکنون فعال شده است و دو دستگاه نمونه‌برداری از عمق از خارج از کشور برای نمونه‌برداری وارد شده است.

این نظام مردم‌سالار است
وی گفت: مردم اگر در صحنه نباشند دستگاه‌ها نمی‌توانند بسیار مانور دهند این نظام مردم‌سالار است و این مردم از کار سختی مانند جنگ عبور کردند و از بحث اقتصاد نیز عبور می‌کنند باید به ظرفیت مردم و استان باورداشت و در میدان ایستاد.

رئیس بسیج مستضعفین تصریح کرد: این استان از استان‌های برجسته در بحث انتخابات و مشارکت است، علما، متنفذین شخصیت‌های برجسته در استان باید مردم و گروه‌های به مشارکت در انتخابات باید دعوت کنند و گره‌های ذهنی افراد باز شود.

وی در پایان عنوان کرد: این کشور و نظام برای مردم است و هیچ‌کس از این کشور نمی‌تواند قهر کند این کشور برای مردم و از آن مردم است باید جلوه‌های مردم‌سالاری تحقق پیدا کند جمهوری اسلامی در مقابل کژی‌ها ایستادگی می‌کند مسیر پیشرفت باز است؛ اما رهرو برای سازندگی و پیشرفت نیاز است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark