کد مطلب: 62958
 
رئیس ستاد انتخابات کشور:
هنر مسئولان توجه به خواسته‌های مردم است
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: هنر مسئولان این است که به خواسته‌های مردم توجه کنند و اساساً دولتمردانی موفق هستند که مردم همراه آنان باشند و این به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، سید محمدتقی شاهچراغی در همایش انتخابات مظهر اقتدار و وحدت ملی بیان کرد: در این دوره تمام تلاش‌ها به سمت خدمت‌رسانی است اقدامات بسیار خوبی انجام شده اما برخی کارها بر زمین‌مانده است که باید توجه شود.

وی ادامه داد: هنر مسئولان این است که به خواسته‌های مردم توجه کنند و اساساً دولتمردانی موفق هستند که مردم همراه آنان باشند و این به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است بدون مردم نقشی ندارند و هرچه داریم از برکت حضور مردم است هر جا مردم حضور داشتند لطف خدا هم شامل حال شده است.

تصریح کرد: کسانی که بضاعت و مقدورات دارند به میدان بیایند تا اتفاقات مثبت رقم خورد با حضور این افراد اتفاقات مثمرثمر رخ می‌دهد و در اینجا دیدیم که جوان‌ترها همچنان این احترام به بزرگ‌ترها را دارند که سنت اسلامی است و به همین دلیل بزرگان می‌توانند اثرگذار باشند.

وی افزود: در این دولت اساساً هدف‌گذاری به خدمت‌رسانی و ایجاد اشتغال است و عقب‌ماندگی‌ها به کمک مردم حل می‌شود بخشی از مشکلات اقتصادی رفع شده و برخی بر زمین‌مانده که باید جبران شود البته با کمک مردم باید حل شود.

اصل آمدن مدیران کشور بر اساس خدمت است
شاهچراغی تشریح کرد: اصل آمدن مدیران کشور بر اساس خدمت است شأن مدیر به مدیر بودن نیست و این هنر نیست باید بتواند خدمت کرد و این شدنی است امید داریم در زمان همین مدیران مشهود شود، مدیران باید اقداماتی که انجام دادند بیان کنند تا مردم بدانند و آگاه شوند.

وی ادامه داد: مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در همه انتخابات ادوار گذشته جزو استان‌های برتر بوده است و این جمعی که در اینجا حضور دارند خانم‌ها، آقایان، بزرگان و... نشان می‌دهد مردم مثل همیشه پای‌کار هستند و انتخابات امری اختیاری و به تشخیص مردم است و همه اینها نشان می‌دهد مردم پای‌کار هستند.

رئیس ستاد انتخابات کشور اذعان کرد: مقدمات انتخابات ایجاد شده و علی‌رغم همه بدخواهی‌ها، در فضای رسانه‌ای دشمن بر ایجاد یاس و ناامیدی فشار می‌آورد و البته بسیار از ناامیدی محصول دشمنی و القای دشمنان است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی بسیار در تلاش هستند که جلوی رشد جمهوری اسلامی گرفته شود و این اساس اقدامات آنان است به قوم و مذهب کشورها کاری ندارند آنان به دنبال تحقیر ملت‌ها هستند.

 وحدت ما خاری در چشم و استخوانی در گلوی دشمن است

شاهچراغی اظهار کرد: بیش از ۱۲ هزار کودک و بیش از ۸ هزار زن کشته شدند، کشتارها، آوارگان و تخریب‌های جنگ غزه نشان می‌دهد که دنیای ظلم چگونه عمل می‌کند اینان رشد، پیشرفت و ترقی ما را نمی‌خواهند ببینند وحدت ما خاری در چشم و استخوانی در گلوی دشمن است.

وی مطرح کرد: به برکت انسان کاملی که با بعثتش بشیری‌ات زیرورو شد پیامبری که در او روحانیت جلوه کرد و ایستادگی و مقاومت دیده شد، این مسیر ادامه خواهد داشت.

 رئیس ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: مسئولان وظیفه خدمت دارند که خدمت‌رسانی کنند نباید نسبت به مردم خیانت کنند باید روزی پاسخ دهند در قیامت حسرت خواهند خورد حسرت کاری که می‌شود انجام داد و انجام ندادند.

وی ادامه داد: ما هشت سال در حال جنگ بودیم اکنون تحریم‌ها اما این موارد نمی‌گذارد عقب بکشیم امید داریم روزی برسد که تمام گره‌های گفته شده باز و حل شود مردم نماد استحکام هستند.

مردم از هر مذهب برکت انقلاب اسلامی هستند
شاهچراغی گفت: مردم از هر مذهب برکت انقلاب اسلامی هستند بخشی از آن ما هستیم و باید به وظیفه خود عمل کنیم مردم در دفاع از انقلاب هستند فرزندان، نیروی انتظامی، سپاه، مرزبانان جانانه از کشور دفاع می‌کنند.

وی افزود: در انتخابات شرایط فراهم شده است، شعبات اخذ رأی تعیین تکلیف شده، اعضای شعب مشخص شده، آموزش‌ها و هماهنگی انجام شده و آماده حضور شده است.

 رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: انتخابات باعث می‌شود مجلس قوی و کارآمد شود مجریان و ناظران در کشور مانند گذشته در تلاش هستند انتخابات صحیح‌وسالم برگزار شود، درود بر شما مرزبانان جمهوری اسلامی که جلوی نظام استکبار با همه قدرت می‌ایستید همه اقشار مختلف می‌توانند در این اقتدار و امنیت ملی در این رشد و توسعه ملی مؤثر باشند در روز انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وی در پایان مطرح کرد: امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت چهار رکن مقام معظم رهبری به‌وسیله مردم خوب، باصفا و همه مردم ایران اسلامی رقم خواهد خورد با این حضور زمینه رشد فراهم باشد و مجلسی روی کار آید که به و طایفه خود به شایستگی انجام دهد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark