کد مطلب: 62318
 
مدیرعامل شرکت مینو زاهدان:
کارگران ستون‌های اقتصادی کشور هستند
مدیرعامل شرکت مینو زاهدان گفت: کارگران ستون‌های اقتصادی کشور هستند و در تمام عرصه‌های انقلاب، یار نظام بوده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۲
 
عبیدالله ایلخانی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: کارگران یکی از قشر‌های زحمت کش و با اهمیت هر جامعه‌ای هستند که با وجود ارزشمندی قدر آنان چنان که باید و شاید دانسته نمی‌شود.

وی افزود: كارگران بازوان حركت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شكوفایی هستند بی‌شك همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فكر و گسترش‌اندیشه‌ورزی است.

به گفته ایلخانی؛ در هر جامعه‌ای كه از فرصت‌اندیشه و بازوی هنرمند كارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت، رونقی دو چندان خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت مینو شرق زاهدان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری اردیبهشت ماه سال گذشته در دیدار با کارگران ادامه داد: کشور زمینه‌سازی برای ایجاد فرصت شغلی در کشور، تنظیم رابطه‌کار و سرمایه و امنیت شغلی را سه نقطه اساسی در حوزه کارگری که باید در برنامه‌ریزی‌ها به آن‌ها توجه و تأکید شود.

وی گفت: کارگران در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تا مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی همواره در میدان عمل بودند و نقشی ماندگار از خود به یادگار گذاشتند.

ایلخانی تصریح کرد: کارگران ستون‌های اقتصادی کشور هستند و در تمام عرصه‌های انقلاب، یار و یاور نظام بوده و در دوره‌های مختلف چرخ‌های تولید و صنعت کشور را به حرکت درآورده‌اند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark