کد مطلب: 45353
 
هاشمی؛
مرز،فرصتی برای فرهنگسازی نام دامپزشکان است.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مرز فرصتی است که باید دامپزشکان به بهترین شکل از این فرصت برای فرهنگ سازی نام خود استفاده می کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۳
مرز،فرصتی برای فرهنگسازی نام دامپزشکان است.
 
به گزارش خبرنگار زاهدانه،علی اوسط هاشمی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان دامپزشکی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دامپزشکی در سیستان و بلوچستان به سبب دارا بودن مرزهای مشترک و ورود دام از اهمیت بسزایی برخوردار است، دامپزشکان در این منطقه به نوعی، دروازه بان سلامت ایران محسوب می شوند که این امر وظیفه آنان را سنگین تر می کند.
استاندار سیستان وبلوچستان در ادامه این مطلب افزود:مرز فرصتی است که باید دامپزشکان به بهترین شکل از این فرصت برای فرهنگ سازی نام خود استفاده می کنند.
وی بیان کرد: دامپزشکان نقش بسزایی در ایمنی مواد غذایی دارند و باید حرکت ها به گونه ای باشد که سلامت وایمنی غذایی به بهترین شکل اجرایی شود.همچنین قانونگرایی و عبور نکردن از قانون باید سرلوحه کار دامپزشکان باشد زیرا آنان با سلامت مستقیم مردم مرتبط هستند
وی اظهار داشت: ایجاد ظرفیت تامین گوشت قرمز کشور از سیستان و بلوچستان بخشی از فرصت های ایجاد شده برای دامپزشکان است که باید از آن به بهترین شکل بهره برد.
انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark