کد مطلب: 45443
 
ناکام ماندن سارقان بانک توسط ماموران نیروی انتظامی زاهدان
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از موفقیت ماموران در شناسایی ودستگیری سارقانی که قصدسرقت از بانکی در زاهدان داشتند ،خبر داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۹
ناکام ماندن سارقان بانک توسط ماموران نیروی انتظامی زاهدان
 
به گزارش زاهدانه، سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زاهدان با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تحرکات مشکوک یک دستگاه خودروی پراید در منطقه زیبا شهر حوالی بانک کشاورزی،نیمی از ماموران کلانتری 18 به بررسی این موضوع پرداختند.
جعفری بیان کرد: ماموران با حضور در محل وتحت نظر قرار دادن این خودرو متوجه مخدوش بودن و جابجایی پلاک خودرو شدند و در اقدامی غافلگیرانه سرنشینان آن را دستگیر و خودرو را توقیف کردند.
وی افزود: در این اقدام ماموران یک قبضه سلاح کلت پلاستیکی، تعدادی شوکر پرتابی، گلوله های مخصوص شوکر و یک کیسه حمل پول را کشف و ضبط کردند.
جعفری در ادامه از اعترافات متهمان به قصد سرقت از بانک خبر داد و گفت: این دو متهم که بعلت مشکلات مالی از چند روز قبل بانک و کارمندان آن را زیر نظر داشته اند با اطمینان از اینکه بانک نگهبان ندارد و از طرفی خلوت بودن منطقه منتظر فرصتی مناسب برای اجرای نقشه خود بوده اند که با حضور پلیس غافلگیر و دستگیر شدند.
وی در پایان از معرفی متهمان به مراجع قضایی خبر داد و خاطر نشان کرد: در پی چنین مواردی مردم بخصوص صاحبان مغازه ها و فروشگاه های محل باید هوشیارانه هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.
Share/Save/Bookmark