کد مطلب: 44453
 
استیضاح کنندگان «وزیر آموزش و پرورش» عقب‌نشینی نکرده‌اند/ رایزنی با هیئت رئیسه مجلس برای پذیرش استیضاح
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است که استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش به هیچ وجه عقب نشینی نکرده‌اند و در حال حاضر مشغول رایزنی با هیئت رئیسه مجلس برای استیضاح فانی هستند.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
استیضاح کنندگان «وزیر آموزش و پرورش» عقب‌نشینی نکرده‌اند/ رایزنی با هیئت رئیسه مجلس برای پذیرش استیضاح
 
به گزارش زاهدانه ، عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد با اشاره به موضوع واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی گفت: طی جلسه اعضای کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش انتقاداتی مبنی بر روند واگذاری مدارس به بخش خصوصی مطرح شد. 

وی افزود: روند واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی از سوی وزارت آموزش و پرورش به هیچ وجه با مستندات قانونی همخوانی نداشته و به نظر اعضای کمیسیون آموزش مجلس خلاف قوانین منظور شده است. 

فیاضی با بیان اینکه روند طرح واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی از سال آینده قطعا با این رویکرد عملیاتی نخواهد شد، تصریح کرد: در سال جاری به دلیل عدم مشورت و هماهنگی وزارتخانه با کمیسیون آموزش مجلس، این کمیسیون به خوبی از اجرای این طرح مطلع نبوده تا از پیشرفت این طرح جلوگیری کند، اما قاعدتا این طرح از سال آینده با رویکرد فعلی به هیچ وجه اجرایی نخواهد شد. 

نماینده مردم نور و محمودآباد در ادامه با اشاره به موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: در چند روز اخیر برخی از نمایندگان پیگیر موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش بوده‌اند. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی متذکر شد؛ بسیاری از نمایندگان در حال حاضر مشغول رایزنی برای پذیرش استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی هیئت رئیسه مجلس هستند. 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در ادامه بیان داشت: در حال حاضر نمایندگان استیضاح کننده وزیر آموزش و پرورش از استیضاح خود عقب نشینی نکرده و موضوع استیضاح وزیر را پیگیری می‌کنند. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کنار موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش موضوع استیضاح وزیر کشور هم در جریان است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark