کد مطلب: 58034
 
امام جمعه اهل سنت مهرستان عنوان کرد؛
شب قدر، بهترین فرصت عبادت و طلب مغفرت است
مولوی عبدالخالق حسین زهی گفت: عبادت شب قدر از عبادات هزار ماه والاتر است، و در این شب‌ها باید افراد به جبران کوتاهی‌های سال گذشته پرداخته تا خداوند بهترین مقدرات را برای آنها رقم بزند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۰
 
مولوی حسین زهی امام جمعه اهل سنت مهرستان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: خداوند متعال شب های قدر را در ماه مبارک رمضان ارزانی کردند تا مسلمانان برای بهره برداری معنوی بیشتر و جبران مافات از این شب های پربرکت استفاده کنند.

وی افزود:بهترین بهره برداری از شب های قدر، شب زنده داری، تلاوت قرآن، صدقه و خیرات به فقرا در این شب ها است صدقه آثار اجتماعی فراوانی برای جامعه دارد و هم سبب بهبود زندگی فقرا و مساکین شده و هم عامل ایجاد خیر و برکت در زندگی فردی می شود.

وی خاطرنشان کرد: شب قدر، شب عبادت و طلب مغفرت است ،انسان باید این شب ها و فرصت بی نظیر عبادت را غنیمت بشمارد چرا که عبادت شب قدر از عبادات هزار ماه والاتر است، و در این شب‌ها باید افراد به جبران کوتاهی‌های سال گذشته پرداخته تا خداوند بهترین مقدرات را برای آنها رقم بزند.

مولوی حسین زهی تاکید کرد: مسلمانان باید با عبادت خالق متعال و شب زنده داری در این شب های قدر از خیر کثیر بهره مند شود چراکه فرشتگان در این شب ها از آسمان بر زمین آمده و به بندگان خدا سلام می دهند بنابراین سعی شود تا با شب زنده داری از این خیر و برکت محروم نمانیم.

وی اذعان کرد: در این شب های قدر با توجه به شیوع بیماری کرونا، مردم با حفظ فاصله اجتماعی و موازین بهداشتی در مراسم شب های قدر حضور پیدا کنند و به درگاه خدا برای شفای بیماران و رفع بیماری کرونا دعا کنند.
Share/Save/Bookmark